ریلمی C61

گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید

گوشی ریلمی سی 61 – Realme C61 نخستین گوشی اقتصادی سری C این کمپانی است که در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم خواهد بود. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

کمپانی چینی ریلمی امروز از گوشی جدید و اقتصادی خود به نام ریلمی C61 رونمایی کرد. این گوشی از یک قاب فلزی بهره برده و نخستین محصول از خانواده Realme C است که به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مجهز می‌شود.

گوشی چینی اقتصادی

مشخصات فنی گوشی ریلمی C61

ریلمی سی 61 یک گوشی کاملا اقتصادی است و مشخصات فنی آن نیز گویای همین مساله هستند. این گوشی از تراشه Unisoc T612 بهره برده و با 4 یا 6 گیگ رم به دست مشتریان می‌رسد. علاوه بر این، صفحه نمایش آن نیز از پانل‌های ال سی دی ساده بهره برده و رزولوشن HD+ دارد. این صفحه نمایش دوام بالایی داشته و ظاهرا از یک لایه محافظ نیز بهره می‌برد که استاندارد دوام بالای TUV Rheinland را کسب کرده است.

ریلمی C61

حسگر اصلی ماژول دوربین دوگانه این گوشی اقتصادی 32 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن نیز یک حسگر تشخیص عمق قرار گرفته است. از طرف دیگر، ظرفیت باتری Realme C61 نیز 5000 میلی آمپر ساعت بوده و پس از گذشت هزار سیکل کامل شارژ 80 درصد از توان شارژدهی خود را حفظ خواهد کرد.

گوشی جدید ریلمی در دو رنگ سبز و مشکی رونمایی شده و فروشش از فردا آغاز خواهد شد. قیمت نسخه پایه آن با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی برابر با 92 دلار است؛ درحالیکه مدل‌های 4/128 و 6/128 آن به‌ترتیب 100 و 107 دلار قیمت خواهند داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ریلمی جی تی 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و شارژ 120 واتی معرفی شد صفحه نمایش این گوشی ریلمی، گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را بدجوری شکست داده است! گوشی ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین جذاب و قیمت استثنایی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*