لندرور دیفندر منصوری

این لندرور دیفندر حیرت انگیز، دست‌پخت جدید کوروش منصوری است

کمپانی منصوری به‌عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرهای دنیای خودرو، از نسخه مخصوص لندرور دیفندر با طراحی فوق‌العاده رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت تیونینگ منصوری از جدیدترین محصول خود یعنی لندرور دیفندر 110 رونمایی کرده است. لندرور دیفندر که اولین بار در سال 1982 راهی بازار شده بود، معمولا به‌دلیل طراحی خشن و کابین نه‌چندان پرامکانات خود هیچ‌گاه گزینه محبوبی برای تیونرها محسوب نمی‌شد؛ اما با معرفی دیفندر L663 در سال 2020، اوضاع تغییر کرد و حالا دیگر این خودرو در دسته خودروهای لوکس بازار قرار گرفته است.

پس عجیب نیست که منصوری به سراغ این شاسی‌بلند لندروور رفته تا یک خودرو لوکس و گران‌قیمت برای مشتریان ویژه خود طراحی کند.

مشخصات و امکانات لندرور دیفندر منصوری

شرکت منصوری چند سال پیش از پروژه تیونینگ دیفندر خبر داده بود و حالا این محصول را رسما رونمایی کرده است. لندرور دیفندر منصوری شامل بهبودهای آیرودینامیک بسیاری است و تمام قطعات در این بخش از فیبر کربن با رنگ مشکی طراحی شده‌اند تا در ترکیب با رنگ نارنجی، ظاهر جذابی را شکل دهند.

دیفندر منصوری

چراغ‌های LED سفارشی نیز از جذاب‌ترین بخش‌های طراحی دیفندر منصوری است. این خودرو دو دیفرانسیل از رینگ‌های 23 اینچی CS.10 منصوری بهره می‌برد. در کابین نیز تریم نارنجی‌رنگ در کنار داشبورد و پانل‌های مشکی، ترکیب رنگی جذابی رقم زده‌اند. صندلی‌ها نیز از پوشش چرم بسیار باکیفیتی برخوردار هستند و لوگوی منصوری در بخش‌های مختلفی از خودرو به‌چشم می‌خورد.

کابین دیفندر منصوری

در بحث فنی، این خودرو از پیشرانه‌ای با توان 650 اسب بخار برخوردار است که شتاب صفر تا صد آن برابر با 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت است.

ویدیو مرتبط
مطالب بیشتر در گجت نیوز:
بی ام و M5 مدل 2025 با طراحی تهاجمی جذاب و پیشرانه پلاگین هیبرید جدید معرفی شد لندرور دیفندر نسخه Trophy معرفی شد؛ ماجراجویی در طبیعت با انواع و اقسام امکانات آفرود آئودی RS Q8 پرفورمنس معرفی شد؛ قدرتمندترین خودرو بنزینی تاریخ خودروساز آلمانی مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است کپی بی‌شرمانه جدید چینی ها، این بار لندرور دیفندر لندرور دیفندر اوکتا، هیولای ۸ سیلندر تویین توربو به جنگ خودروهای برقی می‌آید