وان پلاس قوی ترین تبلت اندرویدی

وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد

وان پلاس از محصول جدیدش، وان پلاس پد پرو – OnePlus Pad Pro به عنوان قوی ترین تبلت اندرویدی جهان رونمایی کرد. در اینجا با مشخصات فنی این دستگاه آشنا خواهیم شد.

مطابق پیش‌بینی قبلی، امروز وان پلاس در رویداد اختصاصی تابستانی خود از گوشی و تبلت جدیدش رونمایی کرد. در کنار گوشی جدید وان پلاس Ace 3 پرو، این کمپانی محبوب چینی همچنین از قدرتمندترین تبلت اندرویدی جهان، وان پلاس پد پرو هم رونمایی کرد. این تبلت 385 دلاری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کرده و صفحه نمایشی 12.1 اینچی با رزولوشن 3K دارد.

وان پلاس پد پرو؛ قوی ترین تبلت اندرویدی جهان

تبلت جدید OnePlus Pad Pro از یک صفحه نمایش فوق‌العاده 12.1 اینچی با رزولوشن 3000 در 2120 پیکسل و چگالی 303 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. این صفحه نمایش نرخ نوسازی 144 هرتزی داشته و حداکثر روشنایی 900 نیت را ارائه می‌دهد.

تبلت چینی قدرتمند

صفحه نمایش وان پلاس پد پرو همچنین نسبت جالب 7:5 داشته و فضای مفید در دسترس کاربر را به اندازه 14 درصد افزایش می‌دهد. بعلاوه، برخی قابلیت‌های محافظت از چشم مانند DC Dimming یا کنترل میزان نور آبی ساطع‌شده هم در طراحی صفحه نمایش این دستگاه در نظر گرفته شده‌اند تا استفاده از آن برای مدت طولانی فشار کم‌تری به چشم کاربر وارد کند.

از طرف دیگر، وان پلاس همچنین یک «صفحه مجازی پانورامایی» را نیز به این تبلت افزوده که امکان جابجایی سریع بین سه پنجره باز را فراهم کرده و تجربه مالتی تسکینگ بسیار بهتری ارائه می‌دهند. صفحه نمایش این دستگاه همچنین با قلم‌های استایلوس نیز سازگاری کامل دارد.

قوی ترین تبلت اندرویدی جهان از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره برده و با حداکثر 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی به دست مشتریان می‌رسد. با بهره‌گیری از این تراشه قدرتمند تبلت جدید وان پلاس پد پرو قادر است عناوین سنگین و پرجزئیاتی مثل Genshin Impact را با بالاترین کیفیت اجرا کرده و گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرها باشد. علاوه بر این، پشتیبانی از NFC نیز کاربری این تبلت جذاب و همه‌فن‌حریف را به‌طور قابل توجهی ارتقا داده است.

وان پلاس قوی ترین تبلت اندرویدی

در کنار این مشخصات فنی قدرتمند، OnePlus Pad Pro همچنین طراحی ظریفی داشته و ضخامتی 6.49 میلیمتری و وزن 584 گرمی را ارائه می‌کند.

تبلت جدید وان پلاس در چهار نسخه مختلف و با شروع قیمت 385 دلار به بازار عرضه خواهد شد:

  • نسخه پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی: قیمت 385 دلار
  • نسخه 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: قیمت 413 دلار
  • نسخه 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: قیمت 454 دلار
  • نسخه 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه: قیمت 509 دلار
در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس پد ۲ با این مشخصات به قدرتمندترین تبلت دنیا تبدیل خواهد شد تبلت 12.4 اینچی شیائومی پد 6S پرو با مشخصات قدرتمند رونمایی شد اولین تبلت رد مجیک با مشخصات قدرتمند برای عاشقان بازی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*