وان پلاس Ace 3 Pro

پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro با باتری خود، آیفون‌های پرادعا را شرمنده می‌کند

وان پلاس شب گذشته از گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری غول‌پیکر 6100 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

شب گذشته کمپانی وان پلاس در رویدادی اختصاصی جدیدترین پرچمدار خود، وان پلاس Ace 3 Pro را به‌طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار ضمن آن‌که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده، نخستین گوشی وان پلاس است که از فناوری جدید باتری یخچال طبیعی این کمپانی بهره برده و یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی را در بدنه‌ای باریک و سبک جای داده است.

وان پلاس Ace 3 Pro؛ قدرتمند، باریک و با شارژدهی باورنکردنی باتری

پرچمدار جدید وان پلاس از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی 8T LTPO OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش متغیر 1 تا 120 هرتز بهره می‌برد. این صفحه نمایش فوق‌العاده جذاب از طرفین اندکی خمیده بوده و حداکثر روشنایی موضعی 4500 نیت را ارائه می‌کند.

مشخصات گوشی پرچمدار OnePlus

وان پلاس Ace 3 Pro همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره برده و در مجهزترین نسخه با 24 گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه UFS 4.0 به دست علاقمندان خواهد رسید. برای درک بهتر عملکرد خیره‌کننده این گوشی بد نیست بدانید که وان پلاس ادعا کرده بازی پرجزئیات و بسیار سنگین Genshin Impact با نرخ 120 فریم بر ثانیه روی این گوشی قابل اجرا خواهد بود.

علاوه بر این، چینی‌ها همچنین سیستم تهویه این دستگاه را نیز نسبت به وان پلاس Ace 2 Pro ارتقا داده و فضای انتقال حرارت را به 9126 میلیمتر مربع رسانده‌اند. این اتفاق باعث بهبود توان خنک‌کنندگی این سیستم به اندازه 36 درصد و ارتقای 70 درصدی ضریب انتقال حرارت آن شده است. در کنار این بهبود سخت افزاری، سیستم کنترل هوشمند دما به کمک هوش مصنوعی نیز تضمین‌کننده کنترل دمای OnePlus Ace 3 Pro در هر شرایط خواهد بود.

وان پلاس Ace 3 Pro

پرچمدار جدید وان پلاس همچنین از یک باتری غول‌پیکر 6100 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با بهره‌گیری از فناوری اختصاصی Glacier این کمپانی ساخته شده و شارژدهی استثنایی را با ابعاد جمع و جور همراه کرده است. این باتری‌ها چگالی انرژی بسیار زیادی دارند و به‌ادعای خود وان پلاس قادر خواهند بود با یک بار شارژ بیش از دو روز شارژدهی را برای این گوشی به ارمغان بیاورند. این باتری همچنین از شارژ فوق سریع 100 واتی نیز پشتیبانی کرده و شارژ کامل آن از صفر تا صد درصد تنها 36 دقیقه طول خواهد کشید.

وان پلاس Ace 3 Pro

علاوه بر این، وان پلاس همچنین اعلام کرده که باتری به کار رفته در وان پلاس Ace 3 Pro پس از چهار سال 80 درصد از توانایی نگهداری شارژ خود را حفظ خواهد کرد.

ماژول دوربین پشت این گوشی پرچمدار مشابه چیزی‌ست که پیش‌تر در وان پلاس 12R دیدیم. این ماژول از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 مجهز به لرزشگیر نوری بهره برده و در کنار آن از یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد. دوربین این گوشی همچنین به فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی حذف هوشمند اجزای تصویر یا بهینه‌سازی AI تصاویر گروهی مجهز بوده و عملکردی هم‌سطح پرچمداران ارائه می‌دهد.

باتری پرچمدار OnePlus

پرچمدار جدید وان پلاس همچنین از وای فای 7 و بلوتوث 5.4 پشتیبانی کرده و استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر نفوذ گر و غبار و رطوبت را کسب کرده است.

قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی پرچمدار وان پلاس به صورت زیر خواهد بود:

  • 12 گیگ رم + 256 گیگ حافظه داخلی: 440 دلار
  • 16 گیگ رم + 256 گیگ حافظه داخلی: 481 دلار
  • 16 گیگ رم + 512 گیگ حافظه داخلی: 523 دلار
  • 24 گیگ رم + یک ترابایت حافظه داخلی: 605 دلار
در گجت نیوز بخوانید:
گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد وان پلاس ۱۳ با این دوربین فوق‌العاده به جنگ گلکسی اس ۲۵ اولترا خواهد رفت وان پلاس ۱۲ نخرید؛ ۶ دلیل که باید منتظر عرضه وان پلاس ۱۳ شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*