غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ 1403

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ 1403

نمایشگاه الکامپ 1403 از امروز 9 تیرماه آغاز به کار کرد و در نخستین روز، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه رایتل در این رویداد بازدید کرد.

صبح امروز، شنبه 9 تیر 1403، بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» توسط عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. نمایشگاه الکامپ 1403 تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شرکت رایتل نیز حضور فعالی در این رویداد دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور در این نمایشگاه و افتتاح رویداد سالانه صنعت تلکام، به بازدید از غرفه رایتل رفت و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور تلفن همراه آشنا شد. وزیر ارتباطات در رابطه با هوشمندسازی صنایع و راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط رایتل با مدیرعامل این شرکت خدمات ارتباطی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی و مجموعه‌های استارتاپی در کنار یکدیگر در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور دارند تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

شرکت رایتل نیز با شعار «رایتل، پلی به آینده هوشمند» و با محوریت راهکارهای متنوع در حوزه توسعه کسب‌وکار، هوشمندسازی، نوآوری، تحول دیجیتال و فرصت آفرینی برای ایده‌های نو و به‌منظور ارائه جدیدترین خدمات و سرویس‌های محتوایی و کاربردی خود، در روزهای 9 تا 12 تیرماه در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از علاقه‌مندان این حوزه و بازدیدکنندگان، میزبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) کدهای دستوری رایتل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*