حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی مرسدس AMG وان

تماشا کنید: مرسدس بنز AMG وان با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت اتوبان را به خاک و خون می‌کشد

مرسدس بنز AMG وان یک خودرو فرمول یک در پوست خود است که حالا در جاده‌ها تردد می‌کند. در ادامه ویدیویی دیدنی از ای ام جی وان را تماشا کنید.

مرسدس بنز AMG وان هایپرکار پلاگین هیبرید تولیدمحدود این خودروساز بزرگ آلمانی است که طی سال‌های اخیر در اخبار خودرو به‌شدت مورد توجه قرار گرفت. حتی اشتوتگارتی‌ها می‌گویند این هایپرکار در اصل یک خودرو فرمول یک است که پا به جاده‌ها می‌گذارد؛ مشخصات، عملکرد و مهندسی این خودرو هم دقیقاً بر همین موضوع صحه می‌گذارند. در ادامه می‌توانید قدرت فوق‌العاده بالای این ساخته مرسدس بنز را در قالب یک ویدیو تماشا کنید.

ثبت سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی توسط مرسدس AMG وان

کانال یوتیوب Gercollector اخیراً ویدیویی را منتشر کرد که طی آن عملکرد مرسدس ای ام جی وان در «اتوبانِ» آلمان محک زده می‌شود؛ بزرگراهی که محدودیت سرعت ندارد و جولان‌گاه خودروهای پرسرعت است. در این ویدیو می‌بینیم که این ابرخودرو آلمانی به حداکثر سرعت 347 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و اوج توان و سرعت خود را به نمایش می‌گذارد.

این هایپرکار از یک موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ یک به­‌همراه سه موتور الکتریکی بهره می‌برد. دو موتور الکتریکی در محور جلو و یک موتور هم در عقب جا گرفته است. این پیشرانه که به گفته مرسدس بنز برگرفته از تکنولوژی‌های آن در فرمول یک است، می‌تواند مجموعاً 1049 اسب بخار قدرت تولید کند. دور موتور این خودرو هم مثل ماشین‌های فرمول یک به 11 هزار دور بر دقیقه می‌رسد و از آنجا که عملاً عایق‌بندی در کابین صورت نگرفته است، راننده می‌توانید ریز به ریز صدای موتور را بشنود.

حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی مرسدس AMG وان

مرسدس بنز حداکثر سرعت AMG وان را 352 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است، ولی انتظار می‌رود در شرایط مطلوب بتواند حتی بیشتر از این حد شتاب بگیرد؛ نشان به آن نشانی که در ویدیو خودرو کماکان توان شتاب‌گیری بیشتر را دارد، ولی راننده به‌دلیل نزدیک شدن به سایر خودروها در بزرگراه مجبور به کم کردن سرعت می‌شود. این هایپرکار به‌لطف وزن 1678 کیلوگرمی و اجزای آیرودینامیکی فعال با قابلیت جمع شدن، توانایی دستیابی به سرعت 362 کیلومتر بر ساعت را دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
استون مارتین والیانت؛ سوپرکار فوق‌العاده خاص ۲.۵ میلیون دلاری که پیست را به آتش می‌کشد بوگاتی توربیون با موتور V16 هیبرید و 1800 اسب بخار قدرت رونمایی شد رکورد سریع ترین خودرو برقی جهان توسط این ماشین عجیب و غریب شکسته شد + ویدیو تماشا کنید: هایپرکار ۱۸۲۶ اسب بخاری بوگاتی بولاید آسفالت را به آتش می‌کشد هایپرکار ردبول با هزار اسب بخار قدرت، فقط ۹۰۰ کیلو وزن دارد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*