مراقب هوشمند همراه اول

محصول مراقب هوشمند در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1403 رونمایی شد

همراه اول در سالن اختصاصی خود در نمایشگاه الکامپ 1403 از محصول مراقب هوشمند برای مراقبت از کودکان و سالمندان رونمایی کرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از روز 9 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا روز 12 تیر 1403 ادامه دارد. گروه همراه اول نیز با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در این رویداد به معرفی جدیدترین سرویس‌های دیجیتال خود با محوریت فناوری‌های جدید نسل پنجم پرداخته است.

یکی از محصولات جدید گروه همراه اول، محصول مراقب هوشمند است که در راستای راهبردهای نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و با هدف پاسخگویی به دغدغه افراد برای مراقبت از کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی رونمایی شده است. این محصول با استفاده از فناوری‌های پوشیدنی مانند دستبند، ساعت یا ردیاب هوشمند که به قابلیت‌هایی مانند GPS، دکمه اضطرار SOS، سیمکارت و… مجهز هستند، به پلتفرم بومی ردیابی سالمند و کودکان همراه اول متصل می‌شود. مراقب هوشمند همراه اول به این ترتیب، امکان پایش روی گوشی را با استفاده از برنامه کاربردی مربوطه برای والدین و سایر افراد فراهم می‌کند. این سرویس در آینده نزدیک و برای نخستین بار برای وسایل و تجهیزات دارای اهمیت، طراحی و توسعه یافته است.

خدمات ارائه شده توسط مراقب هوشمند همراه اول

از جمله خدماتی که این پلتفرم در اختیار افراد قرار می‌دهد می‌توان به ردیابی مکان فعلی، تاریخچه مکان و مسیر رفت و آمد، تعیین محدوده امن، زمانبندی امکانات ساعت، دریافت هشدار در زمان‌های اضطراری، تماس صوتی و تصویری، نظارت بر پیامک‌ها و تماس‌های ساعت، کیف پول و نمایش میزان باتری ساعت اشاره کرد. این پلتفرم به‌صورت کاملا بومی توسعه یافته و به همین دلیل خبری از مشکلات اتصال به سروهای خارج از کشور نخواهد بود. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌راحتی فیچرها و قابلیت‌های جدید را بر اساس نیاز مشتری و بازار، اضافه کنند.

محصول مراقب هوشمند همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1403 به نمایش درآمد و کسب‌وکارها و مشتریان حقیقی نیز به‌خوبی از آن استقبال کردند. همراه اول این محصول را به‌زودی به بازار کشور عرضه می‌کند.

همچنین بخوانید:
مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند دو سامانه الکترونیک نظام سلامت توسط همراه اول راه‌اندازی شد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*