پایش سلامت خانوادگی در ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت پایش سلامت خانوادگی مجهز می‌شوند

ساعت های هوشمند سامسونگ به‌زودی قابلیت پایش سلامت خانوادگی را دریافت خواهند کرد که به لطف آن، در جریان سلامت کل اعضای خانواده قرار خواهید گرفت.

بر اساس بررسی کدهای داخلی آخرین نسخه از برنامه Health سامسونگ، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به‌زودی قابلیت جدیدی را به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا داده‌های سلامتی جمع‌آوری‌شده توسط ساعت هوشمند فرزند یا سایر اعضای خانواده را بر روی گوشی موبایل خود کنترل کنید.

سلامت کل اعضای خانواده را با ساعت هوشمند سامسونگ بررسی کنید

برای راه‌اندازی این قابلیت، فرایند تأییدی در نظر گرفته شده است که به یک حساب کاربری سامسونگ اجازه می‌دهد تا داده‌های سلامتی سایر حساب‌ها را پردازش کند. سامسونگ برای جلوگیری از سوء‌استفاده، تدابیر امنیتی و حفظ حریم خصوصی را در نظر گرفته است. به‌طوری که هر عضوی از گروه خانواده می‌تواند اشتراک‌گذاری داده‌های خود را متوقف کند یا میزان و نحوه اشتراک‌گذاری را در هر زمان تغییر دهد. همچنین دسترسی به اطلاعات سلامتی فرزندان نیازمند رضایت والدین یا سرپرست قانونی است.

داده‌های به اشتراک گذاشته شده در صورت عدم فعالیت طولانی‌مدت به‌طور خودکار حذف می‌شوند و مجوز اشتراک‌گذاری لغو خواهد شد. در این صورت، برای راه‌اندازی مجدد این قابلیت باید دوباره فرایند تأیید را طی کنید. برای جمع‌آوری مداوم داده‌ها، فرزند یا سایر اعضای خانواده باید به‌طور مداوم ساعت هوشمند گلکسی خود را همراه داشته باشند.

این قابلیت احتمالا به‌همراه ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی خواهد شد. سامسونگ قرار است هفته آینده (در تاریخ ۲۰ تیر ماه) از این دو محصول پرده برداری کند. با این حال، هیچ محدودیتی برای ارائه این قابلیت به مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ نیز وجود ندارد؛ بنابراین امیدواریم این اتفاق با به‌روزرسانی One UI Watch 6 رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد؛ قاتل ساعت های فیک بازار اینجاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*