واردات گریت وال مکسوس و لیپ موتور توسط شتابران خودرو

واردات گریت وال تانک 300، پیکاپ مکسوس استار H و لیپ موتور T03 توسط شتابران خودرو پرشیا تایید شد

شرکت شتابران خودرو پرشیا تصمیم دارد جهت واردات گریت وال تانک 300، پیکاپ مکسوس استار H و لیپ موتور T03 به ایران اقدام کند.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، به نظر می‌رسد شرکت شتابران خودرو پرشیا که پیش از این از برنامه خود برای واردات شاسی بلند آفرودی گریت وال تانک 300 و پیکاپ مکسوس استار H پرده‌برداری کرده بود، قصد دارد خودروی برقی T03 از شرکت لیپ موتور را نیز به ایران وارد کند.

واردات محصولات گریت وال، مکسوس و لیپ موتور توسط شتابران خودرو

اخیرا و با بروزرسانی سامانه جامع گارانتی، مشخص شده که شتابران خودرو موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش شاسی‌بلند تانک 300 شده است. از سویی شتابران خودرو در این سامانه خود را نماینده واردات سه برند گریت وال تانک، مکسوس و لیپ موتور معرفی کرده است.

واردات محصولات گریت وال، مکسوس و لیپ موتور توسط شتابران خودرو

با توجه به اعلام رسمی این واردکننده برای واردات محصولات لیپ موتور، حالا شمار شرکت‌های ایرانی که مدعی واردات محصولات این برند هستند به سه مورد افزایش پیدا کرده است.

در واقع و پیش از شتابران خودرو، شرکت مجتمع خودروسازی آرین اصفهان (آرین خودرو) و پارس خودرو نیز نسخه‌های اولیه برخی از خودروهای برقی لیپ موتور را به ایران وارد کرده بودند.

علاوه بر این‌ها، شرکت ایران ترانسفو زنجان نیز نسخه‌هایی از خودروهای برقی لیپ موتور را برای تحقیقات وارد کرده بود اما تاکنون مدعی عرضه و واردات این خودروها نشده تا شتابران حداقل از این نظر، سومین شرکت مدعی واردات محصولات لیپ موتور باشد.

خوب است بدانید در حال حاضر شتابران خودرو پرشیا دارای 6 واحد خدمات پس از فروش در کل کشور است که این مراکز در استان‌های تهران، گیلان، خوزستان، گلستان و البرز قرار دارند. آدرس و جزئیات مربوط به مراکز خدمات پس از فروش شتابران خودرو را در جدول زیر می‌بینید:

عنوان مرکزاستان/شهرشماره تماسآدرس
تقی زادتهران/تهران021-2284065خیابان شریعتی، سه راه ضرابخانه، سروستان هفتم، پلاک 15
خانه خودرو شمالگیلان/بندرانزلی013-4440325جاده انزلی، بعد از سه راه حسن رود
امیرمختار کلهریخوزستان/اهواز061-3554581اتوبان آیت اله بهبهانی، بعد از فلکه جمهوری، روبروی ترمینال جدید آبادان، پلاک 957
احمد جلالیگلستان/گرگان017-3217495گرگان، بولوارجرجان، کیلومتر یک
مهرداد عسگری فردالبرز/کرج026-32565444بلوارشهید دکتر بهشتی، حدفاصل 45 متری گلشهر و میان جاده، پلاک 169/13542
تعمیرگاه مرکزی شتابران خودرو پرشیاتهران/تهران02191200060کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج به تهران، خیابان جهاد جنوبی، پلاک 4

در پایان و جهت آشنایی با دیگر خودروهای برقی وارداتی به کشور، شما مخاطبان گجت نیوز را به مطالعه مطالب چانگان ایدو برقی و ونوسیا D60 پلاس برقی دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
حتما بخوانید:
چرا موتورهای پژو اینقدر داغ می‌کنند و گرمای بالایی دارند؟ ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز به زودی در بازار چری تیگو ۷ پرو پلاس هیبریدی، معرفی شد آرین موتور لاماری های مشتریان را فول آپشن می‌کند + لیست امکانات جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*