لپ تاپ گیمینگ رد مجیک - Red Magic Gaming Laptop 16 Pro

رد مجیک از لپ‌تاپ گیمینگ پرچمدار خود با کانفیگ جذاب رونمایی کرد

لپ تاپ گیمینگ چینی رد مجیک – Red Magic با نسل جدید پردازنده‌های اینتل، بدنه مستحکم آلومینیومی، مشخصات فنی قدرتمند و طراحی چشم‌نواز معرفی شد.

کمپانی Red Magic که بیشتر به‌عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گیمینگ شناخته می‌شود، امروز در رویدادی در چین از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در میان این محصولات، ردمجیک از اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام Red Magic Gaming Laptop 16 Pro پرده برداشت. لپ‌تاپ گیمینگ رد مجیک با مشخصات فنی تراز اول و ویژگی‌های جذاب، گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای به شمار می‌رود. در ادامه نگاهی به قابلیت‌های این هیولای گیمینگ خواهیم انداخت.

مشخصات فنی و امکانات لپ تاپ گیمینگ رد مجیک

لپ تاپ گیمینگ رد مجیک - Red Magic Gaming Laptop 16 Pro

این لپتاپ گیمینگ چینی از بدنه‌ای مستحکم ساخته شده با آلیاژ آلومینیوم هواپیما (سری 6) بهره می‌برد. قسمت پشتی لپ‌تاپ با طراحی مینیمالیستی و لوگوی RGB برند ردمجیک تزئین شده است. کیبورد آن نیز از نورپردازی RGB قابل تنظیم با بخش مجزای NumPad (صفحه‌کلید عددی) پشتیبانی می‌کند. دکمه پاور دستگاه همزمان حسگر اثر انگشت نیز هست. در پشت لپ‌تاپ شاهد مجموعه‌ای از پورت‌ها از جمله درگاه برق، USB-C، USB-A، HDMI و اترنت هستیم. همچنین پورت‌های USB 3.2 نسل ۱ و ۲ در دو طرف دستگاه تعبیه شده‌اند. با وجود سخت‌افزار قدرتمند، ضخامت این لپ‌تاپ تنها ۱۳ میلی‌متر و وزن آن ۲.۴ کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید:

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana 15

چگونه لپ تاپ گیمینگ خود را خنک نگه داریم؟

صفحه‌نمایش لپ تاپ Red Magic Gaming Laptop 16 Pro ابعادی ۱۶ اینچی داشته و با حاشیه‌های باریک احاطه شده است. این نمایشگر با رزولوشن 2.5K، نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی، روشنایی ۵۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3، تجربه‌ای خیره‌کننده از بازی را برای شما به ارمغان می‌آورد. رد مجیک برای لپ تاپ گیمینگ خود از اسپیکرهای هارمن کاردن با فناوری دالبی اتمس استفاده کرده که عملکرد بسیار خوبی دارند. یک وب‌کم مادون قرمز 1080p با درپوش محافظ حریم خصوصی نیز روی این دستگاه تعبیه شده است.

لپ تاپ گیمینگ رد مجیک - Red Magic Gaming Laptop 16 Pro

در قلب تپنده این لپ تاپ گیمینگ، پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i9 آرمیده است. این دیوایس در دو نسخه مجهز به کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 و RTX 4070 با ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 عرضه می‌شود و از رهگیری پرتو (Ray Tracing) نیز پشتیبانی می‌کند. میزان رم این دستگاه تا ۳۲ گیگابایت LPDDR5x ارتقا پذیر است و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. سیستم خنک‌کننده قدرتمند این لپ‌تاپ شامل یک لوله حرارتی مسی سه‌بعدی و فن‌های دوگانه می‌شود. باتری ۸۰ وات‌ساعتی دستگاه نیز از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، شارژ شود.

قیمت لپ تاپ Red Magic Gaming Laptop 16 Pro

قیمت لپ تاپ گیمینگ رد مجیک از ۱۰,۹۹۹ یوان چین (حدود ۱,۵۱۲ دلار) در نسخه پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه آغاز می‌شود. نسخه قدرتمندتر آن با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه نیز ۱۳,۲۹۹ یوان چین (حدود ۱,۸۲۸ دلار) قیمت دارد. این لپ‌تاپ گیمینگ در دو رنگ مشکی شوالیه (Dark Knight) و نقره‌ای یخچالی (Glacier Silver) به بازار عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ گیمینگ جدید ریزر بلید ۱۸ قلب و روح گیمرها را هدف گرفته است اچ پی Omen Transcend 14، سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان با گرافیک RTX 4070 لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN 18 HX با یک نمایشگر غول پیکر ۱۸ اینچی و RTX 4090؛ جذاب و دوست‌داشتنی لپ تاپ گیمینگ دل Alienware M18 با قوی‌ترین گرافیک AMD و قیمت ۲۸۰۰ دلار معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*