وضعیت اینترنت و فیلترینگ دولت پزشکیان و جلیلی

وضعیت اینترنت و فیلترینگ در دولت پزشکیان چه تفاوتی با دولت جلیلی دارد؟

اگر کنجکاو هستید که با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور ایران تغییری در وضعیت اینترنت و فیلترینگ رخ می‌دهد یا خیر، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

مسعود پزشکیان با کسب 54 درصد آرا در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری 1403 به‌عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. یکی از محورهای گفتگو در مناظرات بین دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی و همچنین نقاط تمرکز اصلی رئیس جمهور جدید کشور، سرعت اینترنت و همچنین فیلترینگ بود. هر دو نامزد هم برنامه‌ها و رویکرد متفاوتی نسبت به فضای مجازی را در گفتگوها مطرح کردند. حالا این سوال به وجود می‌آید که اصلاً ممکن است تفاوت معناداری در وضعیت اینترنت، امنیت و شبکه در دولت‌های مختلف وجود داشته باشد و اگر این‌طور این است، این تفاوت به چه شکل و تا چه سطحی رقم می‌خورد.

تفاوت احتمالی وضعیت اینترنت در دولت پزشکیان

در قالب ویدیویی کوتاه در گجت نیوز به همین سوال پاسخ داده‌ایم. اگر شما هم کنجکاوید که آیا دولت دکتر مسعود پزشکیان می‌تواند تغییر محسوسی در زمینه وضعیت اینترنت، به‌خصوص فیلترینگ در کشور به وجود بیاورد یا خیر، در ادامه حتماً این ویدیو را تماشا کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود در این باره را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
مقایسه پوکو X6 پرو با ردمی نوت 13 پرو پلاس، کدام گوشی میانرده جدید شیائومی را بخریم؟ بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A25 ؛ بخریم یا نخریم؟ تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو تماشا کنید: ماشین هایی که خودروسازان بزرگ را از فروپاشی نجات دادند بررسی گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55 بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟