کی ام سی ایگل

مشخصات فنی و آپشن های کی ام سی ایگل (KMC Eagle) سدان جدید کرمان موتور اعلام شد + کاتالوگ

کرمان موتور سرانجام کاتالوگ رسمی مشخصات و آپشن های اولین خودرو تولیدی این شرکت با عنوان کی ام سی ایگل (KMC Eagle) را منتشر کرد.

شرکت کرمان موتور پس از گذشت حدود ۵ سال از مونتاژ خودرو جک J4، سرانجام در سال ۱۴۰۲ تصمیم به خرید پلتفرم این خودرو تحت عنوان PS1 و طراحی محصولی جدید و ایرانیزه شده با نام کی ام سی Eagle گرفت. این خودرو به عنوان اولین محصول تولید داخل از شرکت کرمان موتور است که با طراحی قابل قبول و قیمتی رقابتی می‌تواند آینده خوبی در بازار خودرو کشورمان داشته باشد.

حال کرمان موتور به تازگی کاتالوگ رسمی مشخصات و آپشن‌های KMC Eagle را منتشر کرده تا بدین ترتیب احتمال حضور قریب الوقوع این خودرو در خیابان های کشورمان بیش از پیش قوت بگیرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی مشخصات این سدان کامپکت تازه وارد همراه ما باشید.

کی ام سی ایگل؛ نسخه فیس لیفت شده جک J4 با طراحی زیباتر

جک J4، یکی از محصولات پرفروش کرمان موتور است که قبلا توسط این شرکت به عنوان یک سدان اقتصادی کم استهلاک به فروش می‌رسید. سدان ایگل نیز به نوعی ادامه راه همان محصول جک است اما با ویژگی های ظاهری پخته تر و زیباتر. به طور کلی این خودرو نسبت به جک جی ۴ طراحی اسپرت تر و جوان پسندانه تری دارد. استفاده از خطوط کرومی نسبتا عریض در نمای جلو این خودرو جلوه خوبی را به این خودرو داده و تغییر گرافیک چراغ‌های عقب و همچنین تغییر فرم سپر عقب، چهره جذاب تری را به این خودرو داده است. همچنین بکارگیری رینگ های آلومینیومی دو رنگ، نمای زیبایی به این خودرو اعطا کرده است.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4435، 1725، 1505 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2560 میلی‌متر است.

مشخصات فنی KMC Eagle

نمای جلو کی ام سی ایگل

سدان تولیدی کرمان موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها (VVT) و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد که نهایت قدرتی معادل ۱۰۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می کند. با توجه به مشخصات اعلام شده نمی‌توان انتظار شتاب بالایی از این خودرو داشت. بر خلاف ظاهر، این سدان برای القای حس رانندگی اسپرت عرضه نشده است.

شتاب صفر تا صد این خودرو حدودا ۱۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین سیستم تعلیق این خودرو در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب بازو پیچشی است.

شایان ذکر است نسخه تمام برقی این خودرو با یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور نیز تولید خواهد شد. این نسخه احتمالاً به یک باتری ۴۱ کیلووات ساعتی مجهز خواهد بود که با یک بار شارژ آن می‌توان مسافت ۳۰۰ کیلومتر را طی کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان ایگل

نمای داخل کی ام سی ایگل

از مجموع آپشن‌های ایگل می‌توان به مانیتور ۸ اینچی با پخش MP5، کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور پایش فشار باد تایرها، سنسور نور، دی لایت، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، چراغ های تمام LED، آینه های جانبی برقی به همراه گرم‌کن، کروز کنترل، کامیپوتر سفری، خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و تریم داخلی دو رنگ اشاره کرد.

قیمت احتمالی در بازار ایران

هنوز قیمت این سدان کرمان موتور مشخص نیست، اما با توجه به ماهیت اقتصادی آن احتمال داده می‌شود قیمت در نظر گرفته شده از سوی این شرکت در بازه زیر ۱ میلیارد تومان باشد.

در نهایت از شما دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی دو خودرو کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید و کی ام سی J7 برقی، دو محصول آینده شرکت کرمان موتور برای بازار کشورمان را مطالعه کنید.

کاتالوگ رسمی کی ام سی ایگل

همچنین بخوانید:
آغاز تولید انبوه خودرو برقی بومی کرمان موتور کی ام سی X5 در برابر کی ام سی A5 ؛ مقایسه شاسی بلند‌های جدید کرمان موتور خط تولید گیربکس کرمان موتور راه اندازی شد