روایت عجیب آنجلینا جولی

روایت عجیب آنجلینا جولی از استخدام آدم کشی که قرار بود خودش را بکشد!

ماجرای عجیب آنجلینا جولی از استخدام آدمکش برای قتل خودش چیست؟ گوشه‌ای از زندگی خواندنی سلبریتی هالیوود را در ادامه با هم می‌خوانیم.

گذشته هر انسانی سرشار از رازهایی است که تنها خود شخص از آنها آگاهی دارد. هر یک از ما در طول زندگی پر فراز و نشیبی که طی کرده‌ایم با اسرار مگویی سروکار داشته‌ایم که میزان اهمیتشان برای ما بسیار زیاد بوده است. افراد مشهور یا همان سلبریتی‌ها که در مرکز توجهات قرار دارند طبیعتا با رازهای بیشتری سروکار خواهند داشت.

یکی از همین سلبریتی‌های در سطح جهانی، آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی است که پس از سال‌ها از یک راز سر به مهر خود پرده برداشته و آن را فاش کرده است. راز تکان دهنده جولی چیست؟

روایت عجیب آنجلینا جولی از گذشته‌اش!

در زندگی‌نامه آنجلینا جولی راجع به افکار پریشان و مالیخولیایی‌اش در سنین جوانی صحبتی نشده است. به گفته وی در سنی که او قرار داشته (22 سالگی) با افکار منفی خودکشی دست به گریبان بوده و برای خاتمه دادن به اوضاع سختی که داشته تصمیم گرفته قاتلی حرفه‌ای استخدام کند تا خودش را به قتل برساند.

روایت عجیب آنجلینا جولی

طی مصاحبه‌ای که آنجلینا جولی با IMDB داشته به این راز تکان دهنده اشاره کرده و تأکید کرده در آن زمان ترجیح می‌داده به قتل برسد تا اینکه خودکشی کند. (تصور جولی این بوده که به قتل رسیدن قابل پذیرش برای خانواده و اطرافیانش بوده) بعد از آن جولی در سال 2003 جزئیات بیشتری از راز خود را فاش کرد. وی در مصاحبه‌ای با مجله The Face گفته:

پیدا کردن قاتل در نیویورک چندان سخت نیست. هر چقدر هم که دیوانه‌وار به نظر برسد، فکر می‌کنم خیلی از افراد در جوانی به خودکشی فکر می‌کنند.

بازیگر مشهور و محبوب هالیوود پس از تماس تلفنی با یک آدمکش از او خواست تا کارش را تمام کند اما قاتل حرفه‌ای از جولی خواست تا دو ماه فکر کند و دوباره زنگ بزند. خوشبختانه در طول این مدت زندگی وی تغییر کرد و باعث شد از تصمیمی که گرفته منصرف شود. وی در مصاحبه دیگری با Minutes 60 گفته:

من از دوران سخت تر و تاریک تری گذشتم و زنده ماندم. در جوانی نمردم در نتیجه خیلی خوش شانس بودم.

روایت عجیب آنجلینا جولی

در گفتگویی دیگر با مجله Time در خصوص سال‌های جوانی آنجلینا جولی معروف می‌خوانیم که مادر شش فرزند بودن به او کمک کرده تا رشد کند و ارتقا یابد. به گفته وی در جوانی حالت پایدار و مساعدی نداشته و فکر نمی‌کرده بتواند مادر خوبی باشد. جولی معتقد است که دوست داشتن دشوار نیست ولی این تصمیم که باید از این به بعد کسی باشم که مطمئن می‌شود همه چیز خوب است، دشوار خواهد بود.

جولی در حال حاضر یکی از مشهورترین بازیگران هالیوودی است و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 1999 شده است. او از همسر سابق خود برد پیت در حال طلاق گرفتن است و به باور برخی از منابع نزدیک به آنها هیچ کدامشان حاضر نیست کوتاه بیاید و به همین خاطر پروسه طلاق طولانی شده است.

ماجرای عجیب و غریب آنجلینا جوری نشان می‌دهد که حتی ستاره‌های مشهور هالیوود هم با اختلال روانی و مشکلات عاطفی و روحی سروکار دارند و نمی‌توان منکر اینها شد. همچنین می‌توان اشاره کرد که با حمایت و کمی صبر و حوصله همه چیز قابل حل شدن است.

همچنین بخوانید:
تریلر Hellboy: The Crooked Man را تماشا کنید؛ فیلم جدید هل بوی در ژانر ترس بازگشت غیرمنتظره رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول در Avengers 5 تریلر جدید جوکر ۲ را تماشا کنید ۵ فیلم علمی تخیلی هالیوود که از لحاظ علمی قابل اتکا هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*