پاوربانک جدید شیائومی

پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت معرفی شد

پاوربانک جدید شیائومی با بهره‌گیری از یک باتری 20 هزار میلی آمپر ساعتی و تراشه اختصاصی بهینه‌سازی شارژ گجتی ارزشمند و ضروری برای مسافران به شمار می‌رود.

شیائومی به‌تازگی از مدلی جدید از پاوربانک های خود با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت رونمایی کرده. این پاوربانک‌ها علیرغم قیمت بسیار اقتصادی 22 دلاری خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یک ابزار ضروری برای سفر به شمار می‌روند. در ادامه با جزئیات بیشتر این پاور بانک بیشتر آشنا خواهیم شد.

پاوربانک جدید 20 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی؛ تنها 22 دلار

پاوربانک جدید شیائومی از دو باتری غول‌پیکر 10 هزار میلی آمپر ساعتی بهره برده و ظرفیت کلی 20 هزار میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند. این پاوربانک قادر به شارژ همزمان چندین دستگاه مختلف بوده و از یک تراشه داخلی برای بهینه‌سازی شارژ و توان خروجی بهره می‌برد. این تراشه به‌طور هوشمند میزان جریان خروجی مورد نیاز هریک از دستگاه‌های متصل به پاوربانک را تعیین کرده و بهترین عملکرد در هر شرایط را ارائه می‌دهد.

گجت Xiaomi

پاوربانک جدید چینی‌ها همچنین از شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی کرده و قادر است دستگاه‌های سازگار را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کند. علاوه بر این، شارژ دوطرفه سی واتی نیز قابلیت دیگری است که به‌طور همزمان باعث سریع‌تر شارژ شدن خود پاوربانک و دستگاه‌های متصل به آن می‌شود.

این دستگاه همچنین بدنه‌ای پلی کربناتی دارد که هم باعث ارتقای دوام و استحکام آن شده و هم جلوه بصری قابل قبولی به آن می‌بخشد. علاوه بر این، شیائومی در این پاوربانک ضمن ارائه یک درگاه USB-C و کابل مرتبط با آن، درگاه‌های خروجی USB-C و USB-A را نیز به‌طور همزمان در این دستگاه تعبیه کرده تا امکان شارژ سه دستگاه به‌طور آنی برای این پاور بانک فراهم باشد.

پاوربانک جدید شیائومی

همان‌طور که اشاره شد، قیمت این پاور بانک جدید شیائومی تنها 22 دلار است و علاقمندان می‌توانند همین الان آن را در رنگ‌های قهوه‌ای و روشن و آبی تیره خریداری کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین پاوربانک های جهان در سال ۲۰۲۴ سامسونگ از دو پاوربانک جدید ۱۰ و ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد پاوربانک پرفروش انکر به علت خطر آتش گرفتن از بازار جمع می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*