بهترین پاوربانک ها

بهترین پاوربانک های جهان در سال 2024

در این مطلب بهترین پاوربانک های سال 2024 را معرفی خواهیم کرد که از لحاظ ظرفیت و سرعت شارژ، حرف اول را در میان سایر رقبا می‌زنند.

انتخاب یک پاوربانک باکیفیت می‌تواند دغدغه بسیاری از افرادی باشد که مدت زمان بیشتری از طول روز را در خارج از خانه سپری می‌کنند. پاوربانک های مختلفی در سال 2024 قابل خرید هستند اما آن‌چه ما در این مطلب از سایت گجت نیوز به شما معرفی خواهیم کرد، بهترین های جهان در سال 2024 هستند.

بهترین پاوربانک ها سال 2024

پاوربانک ها از جمله اختراعات جدیدی هستند که توانسته‌اند بسیاری از افراد را از خاموش شدن گوشی یا هر دستگاه دیگرشان در محیط بیرون نجات دهند.

پاور بانک تاشو مغناطیسی بیسئوس؛ بهترین شارژر قابل حمل سازگار با مگ سیف

این پاوربانک از برند بیسئوس یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای مالکان دستگاه‌های اپل است.

پاوربانک مغناطیسی بیسئوس با آهن‌ربای قوی خود می‌تواند دستگاه شما را در هر حالتی به‌صورت ایمن شارژ کند. همچنین طراحی پایه دستی ایستاده این پاوربانک آن را برای حالت StandBy آیفون 15 عالی می‌کند.بهترین پاوربانک ها-پاور بانک تاشو مغناطیسی بیسئوس

یکی دیگر از نکات جذاب این پاوربانک، درگاه‌های تایپ سی آن است که شارژ 20 واتی را ارائه می‌دهند. هم‌زمان با شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توانید با پد بی‌سیم، خود پاوربانک را شارژ کنید. باتری نسبتا بزرگ پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز باعث می‌شود تا بتواند اغلب گوشی‌ها را دو بار به‌طور کامل شارژ کند.

یکی از نکات منفی این پاوربانک در سرعت بی‌سیم آن است که متاسفانه در بین سریع‌ترین‌ها قرار نداشته و تنها 7.5 وات شارژ بی‌سیم ارائه می‌دهد. اما این باعث می‌شود تا بتوانید از پاوربانک در مدت زمان‌های طولانی‌تری استفاده کنید.

نکات برجسته پاوربانک تاشو مغناطیسی بیسئوس
  • طراحی مغناطیسی همه‌کاره
  • قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه
  • ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی
  • طراحی ساخت باکیفیت

پاوربانک مگ گو انکر؛ بهترین شارژر قابل حمل برای دستگاه‌های اندرویدی

جدیدترین پاوربانک برند انکر با نام مگ گو یک گزینه بسیاری عالی هم برای شارژ بی‌سیم و هم سیمی به‌شمار می‌رود. این پاوربانک از فناوری شارژ بی‌سیم Qi2 مگ سیف اپل الگوبرداری کرده که فرآیند شارژ را با حلقه مغناطیسی خود انجام می‌دهد. فناوری Qi2 دارای سرعت شارژ سریع‌تری است که می‌تواند تا 15 وات به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.

پاوربانک مگ گو انکر دستگاه‌های قدیمی‌تری که از فناوری Qi2 پشتیبانی می‌کنند را نیز با این تکنولوژی شارژ می‌کند. این بدین معنی است که پاوربانک مگ گو انکر برای هر دستگاه اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم کار می‌کند.بهترین پاوربانک ها-پاوربانک مگ گو انکر

این پاوربانک پایه ساده اما جمع‌وجوری دارد که می‌توانید در حین تماشای ویدیو به‌راحتی از گوشی استفاده کنید. پورت USB تایپ سی مگ گو نیز می‌تواند هم به‌عنوان ورودی و هم خروجی قابل استفاده باشد. همچنین با صفحه نمایش LED دستگاه نیز می‌توانید شارژ باقی‌مانده دستگاه را مشاهده کنید.

طراحی جالب پاوربانک باعث می‌شود تا بتواند گوشی را هم در حالت افقی و هم عمودی نگه داشته و شارژ کند. این قابلیت باعث می‌شود تا پاوربانک در حالت StandBy آیفون 15 نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

نکات برجسته پاوربانک مگ گو انکر
  • پشتیبانی از فناوری Qi2 و شارژ دستگاه‌های اپل
  • قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی
  • طراحی چندمنظوره
  • دارای پورت تایپ سی با همه‌کاره

پاوربانک مونوپرایس؛ بهترین شارژر قابل حمل مقرون به‌صرفه

یکی از با ارزش‌ترین پاوربانک های موجود در جهان، پاوربانک مونوپرایس است که در عین صرفه‌جویی در موارد مختلف، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون‌ به‌صرفه است. در این پاوربانک فوق‌العاده 5 پورت به شما ارائه می‌شود. دو خروجی استاندارد USB-A، یک درگاه QC3.0 USB-A برای شارژ سریع‌تر، یک پورت USB-C با پشتیبانی از PD 3.0 و حتی یک ورودی Micro-B برای شارژ مجدد خود پاوربانک ارائه می‌شود.بهترین پاوربانک ها-پاوربانک مونوپرایس

پاوربانک مونوپرایس قابلیت شارژ بی‌سیم نیز دارد اما تنها در شارژ سیمی است که قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌دهد. مونوپرایس صفحه نمایش LCD براقی نیز برای نمایش میزان شارژ دستگاه دارد. همچنین ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک باعث می‌شود تا از پس شارژ دستگاه‌های مختلف برآید.

نکات برجسته پاوربانک مونوپرایس
  • ارزش خرید عالی
  • ارائه 5 پورت مختلف
  • قابلیت شارژ سیمی و بی‌سیم
  • صفحه نمایش LCD براق

پاوربانک 733 انکر؛ بهترین شارژر برای همه نوع دستگاه‌ها

برای کسانی‌که هم‌زمان با چندین دستگاه کار می‌کنند، پاوربانک 733 انکر می‌تواند بهترین گزینه باشد. این پاوربانک می‌تواند دستگاه‌هایی از آیفون 15 تا Chromebook یا حتی مک بوک ایر را به‌راحتی شارژ کند. با باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک می‌توانید به‌آسانی آیفون 15 خود را دوبار شارژ کنید.بهترین پاوربانک ها-پاوربانک 733 انکر

پاوربانک انکر 733 با دو پورت USB تایپ سی و یک درگاه تایپ A دارد که با آن می‌توانید تمام دستگاه‌های قدیمی و جدید خود را شارژ کنید. این پاوربانک دوشاخه داخلی نیز دارد و می‌توانید به‌عنوان یک آداپتور به برق متصل کنید که در این صورت، درگاه تایپ سی آن می‌تواند شارژ 65 واتی را در اختیار شما قرار دهد. اما نکته‌ای که باید در هنگام خرید آن مدنظر داشته باشید، بزرگ بودن نسبی ابعاد آن است که باعث می‌شود با قرار گرفتن آن در جیبتان احساس راحتی نداشته باشید.

نکات برجسته پاوربانک انکر 733
  • قابلیت شارژ انواع دستگاه‌ها را دارد
  • می‌تواند به‌عنوان آداپتور برق مورد استفاده قرار بگیرد
  • باتری با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد
  • هر دو پورت USB-C و USB-A را دارد
در گجت نیوز بخوانید:
بهترین پاوربانک ها و شارژرهای همراه جهان در سال ۲۰۲۳ بهترین شارژرهای همراه برای لپ تاپ؛ پاوربانک هایی جذاب و قدرتمند سامسونگ از دو پاوربانک جدید ۱۰ و ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*