به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

نگاهی به ویژگی های جدید و هیجان انگیز به روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای گوشی های خود منتشر کرده است. به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ می‌تواند ویژگی های جدید و جذابی را به گوشی گلکسی شما اضافه کند.

این روزها به‌لطف معرفی گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در صدر اخبار تکنولوژی جهان قرار دارد. حالا نیز شاهد انتشار به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ هستیم که سبب می‌شود ویژگی های جالبی به این دو گوشی و البته سایر گوشی‌های سامسونگ اضافه شود.

به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

در دنیای گوشی‌های اندرویدی بسیاری از کاربران رابط کاربری وان یو آی را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها می‌شناسند. این رابط کاربری ترکیبی از ویژگی‌های مفید و کاربردی را ارائه می‌دهد و فشار زیادی نیز به‌منابع سخت‌افزاری گوشی وارد نمی‌کند. هرچند همه اینها باعث نمی‌شوند که سامسونگ از تلاش برای بهتر کردن رابط کاربری خود دست بردارد.

قابلیت‌های به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

در ادامه ویژگی های به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. این آپدیت بیشتر بر بهبود دوربین و هوش مصنوعی تمرکز دارد.

بهبود ویژگی‌های دوربین

آپدیت جدید سامسونگ قصد دارد دوربین گوشی‌های گلکسی را تقویت کند. یکی از ویژگی‌های اضافه شده زوم خودکار نام دارد. این ویژگی در گلکسی زد فلیپ 6 باعث می‌شود که گوشی در حالت فیلمبرداری تاشو به‌صورت خودکار زوم کند. آپدیت جدید سامسونگ سبب می‌شود که این قابلیت در اختیار کاربران گلکسی زد فلیپ 5 نیز قرار گیرد. به‌همین‌خاطر کاربران می‌توانند بدون استفاده چندان زیاد از دست ویدیوهای با کیفیت بالا ضبط کند.

به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

دومین قابلیت اضافه شده در به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ حالت فیلم‌برداری Flex Camcorder نام دارد. این حالت باعث می‌شود که گوشی در حالت تاشو به‌صورت بهینه‌تری فیلم‌برداری کند. این آپدیت نیز برای گلکسی زد فلیپ 5 عرضه خواهد شد.

سومین تغییر ایجاد شده در بروزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ به اشتراک‌گذاری فوری ویدیو‌های اسلوموشن مربوط می‌شود. از این پس شما می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن را حتی بدون ذخیره به‌عنوان یک فایل جداگانه به‌اشتراک بگذارید. این قابلیت در گوشی‌های گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، سری گوشی‌های گلکسی S23 و سری تبلت‌های گلکسی تب S9 در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی

سامسونگ قصد دارد با به روزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی را به گوشی‌ها و تبلت‌های خود اضافه کند. این ویژگی‌ها را می‌توان در دو دسته هوش مصنوعی مولد و ابزارهای ویرایشی قرار داد. در دسته اول سه گزینه Portrait Studio، Sketch to Image و Live Effect قرار می‌گیرند. گزینه Portrait Studio باعث می‌شود که هوش مصنوعی بتواند با تغییرات جزئی تصاویر پرتره را بهتر کند.

قابلیت Sketch to Image به‌کاربر این امکان را می‌تواند که با کشیدن شمای کلی یک منظره تصویری با جزئیات بالا از آن داشته باشد. قابلیت سوم نیز باعث می‌شود که با اضافه شدن افکت‌های پویا به تصاویر خلاقیت کاربران شکوفا شود. به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ این ویژگی‌ها را به گلکسی زد فولد و فلیپ 5، گلکسی زد فولد و فلیپ 4، سری گلکسی S22، S23 و S24، گلکسی S23 FE و تبلت‌های گلکسی تب S8 و S9 اضافه خواهد کرد.

به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

علاوه بر قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد، شاهد ابزارهای ادیت بهبود یافته نیز هستیم. قابلیت Motion Clipper به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های GIF خلاقانه ایجاد کنند. همچنین اشتراک این فایل‌ها نیز بسیار ساده‌تر از گذشته خواهد بود. قابلیت موشن کلیپر برای تمامی دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از هوش مصنوعی مولد ارائه خواهد شد.

قابلیت دوم ویرایشی Raw Editor نام دارد. این قابلیت از امکان ویرایش فایل‌های DNG در برنامه گلکسی فوتو ادیتور پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند تصاویر RAW را به‌‌صورت گسترده ویرایش کنند. متاسفانه این قابلیت در به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ برای گلکسی S23 FE وجود نخواهد داشت.

زمان انتشار به روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ

سامسونگ هنوز زمان انتشار دقیق آپدیت وان یو آی 6.1.1 را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر اعلام نکرده است. هرچند با توجه به تایید مدل‌های هدف و جزئیات ویژگی‌های منتشر شده برای آنها، می‌توان گفت که انتشار آپدیت به‌زودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
نگاه نزدیک گجت نیوز به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ +‌ گالری تصاویر 5 گوشی میانرده جذاب که می توانید به جای گلکسی S23 FE خریداری کنید اینها مهمترین تفاوت ها و بهبودهای گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*