کادیلاک اسکالید مدل 2025 فیس لیفت

کادیلاک اسکالید 2025؛ فیس لیفت شاسی بلند لوکس آمریکایی، خیره‌کننده‌تر از همیشه

کادیلاک اسکالید مدل 2025 فیس لیفت معرفی شد. نسخه جدید این شاسی بلند لوکس آمریکایی با چهره متفاوت و پیشرانه 682 اسب بخاری به بازار می‌آید.

کادیلاک، خودروساز خوشنام آمریکایی، با محصولات جدید خود نظیر کادیلاک ویستیک و کادیلاک سلستیک پا به مسیری جذاب گذاشته است که در آن تلاش می‌کند ضمن حفظ اصالت خود، قدمی رو به جلو بردارد؛ چه در طراحی و چه در قوای محرکه. با وجود این، اسکالید که حالا در پنجمین نسل خود به سر می‌برد، قدرتمندتر از همیشه سر جایش باقی است و حتی بنا به آخرین اخبار خودرو به‌تازگی مدل 2025 آن به‌صورت رسمی به نمایش گذاشته شد.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی نمای بیرونی کادیلاک اسکالید فیس لیفت

اسکالید مدل 2025 فیس لیفتی محسوس را تجربه کرده و شباهت زیادی به نسخه الکتریکی خود با نام IQ پیدا کرده است. بخشی از این شباهت به چراغ‌های آن بر می‌گردد که برگرفته از اسکالید IQ، سلستیک و ویستیک هستند. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای‌دی عمودی در دو گوشه سپر جا گرفته‌اند و لوگو کادیلاک هم به حالت نورانی در آمده است.

اسکالید سوار بر رینگ‌های 22 اینچی است، ولی همچنین برای اولین بار امکان سفارش رینگ‌های 24 اینچی برای نسخه بنزین‌سوز این شاسی بلند لوکس آمریکایی وجود خواهد داشت. این رینگ‌ها در رنگ‌های متنوعی از جمله برنز (Latte Metallic)، سبز (Aegean Stone) و آبی (Deep Sea Metallic) قابل سفارش خواهند بود.

کابین نسخه جدید شاسی بلند لوکس Escalade

نمایشگر عریض 55 اینچی که کل داشبورد را به خود اختصاص داده است، در کابین این اس یو وی خودنمایی می‌کند. این نمایشگر در واقع به یک پنل 35 اینچی برای نمایش اطلاعات خودرو به راننده و یک پنل لمسی 20 اینچی دیگر برای سیستم مولتی مدیا تقسیم می‌شود. حتی سرنشینان ردیف دوم هم به دو نمایشگر لمسی 12.6 اینچی دسترسی دارند.

مشخصات فنی کادیلاک اسکالید مدل 2025

کادیلاک اسکالید مدل 2025 فیس لیفت در پیروی از مدل قبلی از یک موتور 6.2 لیتری V8 بهره می‌برد که توانایی تولید 420 اسب بخار قدرت و 623 نیوتن متر گشتاور را دارد. یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته هم نیرو محرکه این موتور را به چرخ‌ها هدایت می‌کند. با این حال، موتور دیزل 3 لیتری دورامکس از بین گزینه‌های موجود کنار گذاشته شده است.

کادیلاک کماکان نسخه اسکالید-وی را ارائه می‌کند که با اتکا به موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ خود می‌تواند 682 اسب بخار قدرت و 926 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نسخه به‌جز المان‌های ظاهری منحصر به فرد مثل ورودی بزرگ‌تر در ناحیه جلو و حاشیه‌های نورانی جلوپنجره، به سیستم ضربه‌گیری Magnetic Ride Control 4.0 و سیستم تعلیق Air Ride مجهز است. همچنین به‌صورت استاندارد با سیستم کمک‌راننده سوپر کروز در دسترس قرار می‌گیرد.

تاریخ عرضه و قیمت اسکالید جدید

اسکالید فیس لیفت به‌همراه نسخه عملکردمحورش اسکالید-وی در سال جاری میلادی به فروش گذاشته می‌شوند، اما در مقطع کنونی قیمت آن‌ها به‌صورت رسمی مشخص نیست. گفتنی است که مدل کنونی این شاسی بلند لوکس قیمت پایه تقریباً 113 هزار دلاری دارد و انتظار می‌رود مدل جدید آن با افزایش جزئی قیمت روانه بازار شود.

در گجت نیوز بخوانید:
سدان برقی لوسید ایر مدل ۲۰۲۵ معرفی شد؛ مدرن تر از قبل بدون افزایش قیمت آریا نیسمو، نسخه اسپرت کراس اوور نیسان با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار از راه رسید اینها قدرتمندترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴ هستند نسل جدید رولز رویس کالینان، قصر متحرک انگلیسی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*