پرچمدار جدید میزو ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد

کمپانی چینی میزو در ماه آینده میزبان دو رویداد خواهد بود. در رویداد نخست شاهد معرفی محصولات میان‌رده‌ی این تولیدکننده خواهیم بود و در رویداد ۲۴ فروردین نیز برای نخستین بار از پرچمدار جدید میزو رونمایی خواهد شد.

دو ماه گذشته به قدری اخبار پیرامون کمپانی میزو زیاد بوده اند که شاید کمی علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند این کمپانی گمراه شده باشند. در هر صورت این مطلب می‌تواند مهری بر روی تمامی شایعات بزند و آنها را تمام کند. تولیدکننده‌ی چینی میزو در ماه آینده میزبان دو رویداد مطبوعاتی است که آنها را از طریق شبکه اجتماعی خود اعلام کرده و اولین رویداد در ۱۸ فروردین برگزار خواهد شد. این کمپانی قصد دارد تا در تاریخ ذکر شده از گوشی هوشمند میان‌رده‌ی M3 Note رونمایی کند.

حال رویداد دیگری نیز میزو در پیش دارد. به گفته منابع داخلی این کمپانی، ۲۴ فروردین ماه تاریخی خواهد بود که میزو از پرچمدار خودش رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که نام این پرچمدار MX6 خواهد بود  و یا Pro 6.

البته تاکنون اطلاعات بسیاری در مورد میزو پرو ۶ در GFXBench و AnTuTu مشاهده شده و اطلاعاتی از سخت افزار این تلفن هوشمند نیز به دست آمده است. این کمپانی نیز تأیید کرده است که پرچمدار آینده آنها به یک صفحه نمایش Full HD حساس به فشار مجهز خواهد بود و از یک تراشه ۱۰ هسته‌ای Helio X25 بهره می‌برد.

از سوی دیگر، شایعات بر این نکته تأکید می‌کنند که Meizu Pro 6 صفحه نمایشی حدوداً ۵.۷ اینچی خواهد داشت. علاوه بر آن ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی حاوی ۳ گیگابایت رم بوده و مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز دارای ۴ گیگابایت ظرفیت رم خواهد بود. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت و اندروید مارشمالو اشاره کرد که همه این اطلاعات اگر صحیح باشند، شما با یک تلفن بسیار مناسب سر و کار خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*