باتری شیائومی 15 پرو

ظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی 15 پرو، پرچمداران رقیب را از میدان خارج می‌کند

اخبار جدید از ظرفیت فوق‌العاده باتری شیائومی 15 پرو – Xiaomi 15 Pro و سرعت بالای شارژ آن خبر داده‌اند. ظاهرا 2025 سال نبرد باتری در پرچمداران خواهد بود.

شیائومی قرار است نسل جدید پرچمداران خود، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو را به‌عنوان نخستین گوشی‌های اندرویدی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه اکتبر رونمایی کند. این مساله اما ظاهرا برای چینی‌ها کافی نیست؛ زیرا بر اساس جدیدترین اخبار موجود، این پرچمداران احتمالا از باتری‌هایی غول‌پیکر بهره خواهند برد که نمونه آن‌ها تا کنون در هیچ‌یک از گوشی‌های پرچمدار بازار مشاهده نشده است.

جزئیات باتری و توان شارژ شیائومی 15 پرو؛ استثنایی و تحسین‌برانگیز

جدیدترین اخبار گوشی Xiaomi 15 Pro توسط افشاگر شناخته‌شده حوزه دستگاه‌های اندرویدی، Digital Chat Station منتشر شده. او ادعا کرده که ظرفیت باتری شیائومی 15 پرو برابر با 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و شارژ سریع آن نیز با توان 90 وات انجام خواهد شد.

گوشی Xiaomi 15 Pro

اطلاعات جدید در این خصوص در حالی فاش شده که پیش‌تر تصور می‌شد ظرفیت باتری شیائومی 15 پرو 5400 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع آن با توان 120 وات انجام شود.

از سوی دیگر اطلاعات لو رفته از این پرچمدار مورد انتظار شیائومی حاکی از حضور سه دوربین 50 مگاپیکسلی در قسمت پشت آن هستند. یکی از احتمالات در مورد این گوشی تجهیز آن به حسگر OmniVision OV50K با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5 است. از طرف دیگر برخی افشاگران نیز از احتمال حضور حسگرهای تله فوتو سری IMX8 سونی در این پرچمدار خبر داده‌اند که بزرگنمایی نوری پنج برابری را به کاربران هدیه خواهد داد.

باتری شیائومی 15 پرو

علاوه بر این، شیائومی 15 پرو همچنین احتمالا به یک صفحه نمایش 6.73 اینچی هم مجهز خواهد بود که از پانل‌های اولد خمیده از چهار طرف بهره خواهد برد. این پانل‌ها رزولوشن 2K داشته و نرخ رفرش 120 هرتزی ارائه خواهند کرد. در زیر این صفحه نمایش نیز حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک تعبیه خواهد شد و استاندارد IP69 هم از پرچمدار آتی شیائومی در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت محافظت خواهد کرد.

در کنار نسخه پرو، شایعات همچنین به ابعاد جمع و جورتر و رزولوشن 1.5K صفحه نمایش مدل استاندارد شیائومی 15 نیز اشاره کرده و از حضور سه دوربین 50 مگاپیکسلی نیز در پشت آن خبر داده‌اند.

پرچمداران سری Xiaomi 15 هر دو با حداکثر 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام مشخصات فنی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را اینجا بخوانید مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ پرو، طرفداران گوشی‌های چینی را هیجان زده می‌کند گوشی های شیائومی ۱۵، پرچمداران سامسونگ و اپل را خجالت زده خواهند کرد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*