فروش شاهین پلاس اتوماتیک

فروش شاهین پلاس همین هفته شروع می‌شود + جزئیات

شاهین پلاس همین هفته به فروش گذاشته می‌شود. این تیپ شاهین گرانترین خودرو سایپا است که احتمالاً قیمت آن وارد محدوده یک میلیارد تومان می‌شود.

بعد از اعلام مشخصات فنی و امکانات شاهین پلاس، متقاضیان منتظر عرضه رسمی این خودرو هستند. اخبار خودرو حکایت از این دارند که سایپا همین هفته بالاخره فروش آن را کلید می‌زند. شاهین پلاس به‌عنوان نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از این سدان سایپا از مدت‌ها قبل در نمایشگاه‌های داخلی حضور پیدا کرده بود و حالا در نهایت به مرحله عرضه در بازار می‌رسد.

آغاز فروش شاهین پلاس طی روزهای آتی

فروش شاهین پلاس اتوماتیک

بنا به گزارش‌های واصله، شاهین پلاس ۸۱۰ میلیون تا ۸۴۰ میلیون تومان از درب کارخانه به متقاضیان تحویل داده می‌شود. در طرح فروش این خودرو داخلی باید ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون در قالب پیش‌پرداخت به خودروساز پرداخت شود. تا حداکثر چند روز دیگر، شرایط فروش خودرو جدید سایپا به‌صورت رسمی اعلام و جزئیات قیمت‌گذاری آن شفاف‌ خواهد شد.

قیمت بالای شاهین پلاس که در بازار آزاد می‌تواند حتی به 1 میلیارد تومان برسد، احتمالاً با انتقاداتی مواجه خواهد شد. از آنجا که این روزها مردم انتظار واردات خودرو کارکرده برای دستیابی به محصولات استاندارد خارجی را می‌کشند، تعیین چنین قیمتی برای تولیدات داخلی بحث‌برانگیز می‌شود. ریرا ایران خودرو هم خودرو داخلی دیگری است که پیش‌بینی می‌شود حتی با قیمت بیش از 1 میلیارد تومان به فروش برسد.

شاهین پلاس هرچند از لحاظ طراحی نمای بیرونی دست‌نخورده مانده، در زمینه مشخصات فنی تغییراتی محسوس را تجربه کرده است. این خودرو به‌جای موتور توربوشارژ قبلی، از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی ME16 بهره می‌برد که توانایی تولید 111 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را بر عهده دارد. نیرو محرکه این پیشرانه به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته ساخته شرکت DAE به محور جلو هدایت می‌شود. این در حالی است که شاهین پیش‌تر با گیربکس‌های دستی و متغیر پیوسته یا همان سی‌وی‌تی عرضه شده بود.

گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده و شیشه‌های دودی امکانات جدید در نظر گرفته شده برای تیپ پلاس شاهین هستند. نمایشگر لمسی 10 اینچی، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم تهویه مطبوع خودکار، 2 ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور رصد باد تایرها، دوربین دنده عقب و کنترل شروع حرکت در سربالایی برخی دیگر از آپشن های رفاهی و ایمنی این ماشین به حساب می‌آیند.

در گجت نیوز بخوانید:
شرایط فروش اکستریم VX ، لوکسترین خودرو مونتاژ ایران جزئیاتی تازه از ۴ خودرو جدید سایپا منتشر شد پژو ۲۰۷ صندوق دار در راه است، قیمت ری‌ را همین هفته اعلام می‌شود همزمان با وعده واردات خودرو کارکرده، قیمت شاهین و ریرا میلیاردی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*