پیکسل 9 گوگل

مشخصات فنی و عکس‌های هر 3 گوشی جدید گوگل پیکسل 9 لو رفت

جدیدترین رندرهای خانواده گوگل پیکسل 9 – Google Pixel 9 مشخصات ظاهری و فنی هر سه مدل از این پرچمدار را به تصویر می‌کشند. این گوشی‌ها به‌زودی رسما رونمایی خواهند شد.

سری گوشی های گوگل پیکسل 9 را باید از جمله مورد انتظارترین پرچمداران سال 2024 دانست که طی هفته‌های گذشته اخبار متعددی از آن‌ها منتشر شده است. طبق این اخبار سری پرچمداران سال 2024 گوگل در سه مدل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو ایکس ال با اندازه‌ها و مشخصات فنی مختلف رونمایی خواهند شد. به‌تازگی تصاویر و رندرهای جدیدی از این خانواده پرچمدار منتشر شده که طراحی و مشخصات فنی هر سه نسخه آن‌ها را افشا می‌کند.

رندرهای خانواده گوگل پیکسل 9 و افشای برخی مشخصات فنی آن‌ها

نخستین مجموعه تصاویر افشاشده از خانواده Google Pixel 9 توسط ایوان بلس، یکی از سرشناس‌ترین افشاگران حوزه دستگاه‌های اندرویدی، در اینترنت منتشر شده و هر سه مدل استاندارد، پرو و پرو XL این گوشی‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد.

گوشی Google

همان‌طور که از این تصاویر پیداست، سه گوشی امسال گوگل از نظر ظاهری شباهت‌هایی انکارنشدنی به یکدیگر دارند. با این وجود با دقت بیشتر در این تصاویر می‌توان متوجه شد که Pixel 9 به دو دوربین در پشت مجهز شده و فاقد دوربین تله فوتو است. از سوی دیگر حاشیه‌های صفحه نمایش مدل استاندارد نیز اندکی ضخیم‌تر از سایر نسخه‌ها به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، وبسایت Android Authority نیز جزئیاتی از صفحه نمایش خانواده پیکسل 9 را پیش از رونمایی آن‌ها افشا کرده است. بر اساس این اطلاعات، هر سه پرچمدار امسال گوگل از پانل اولد M14 سامسونگ بهره برده و ضمن ارائه روشنایی بسیار بالا دوام فوق‌العاده‌ای نیز در دراز مدت خواهند داشت. به نظر می‌رسد این پانل‌ها دقیقا مشابه همان نمونه‌ای است که چند ماه دیگر در آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس شاهدشان خواهیم بود.

پیکسل 9 گوگل

به‌طور دقیق‌تر، پیکسل 9 گوگل از یک صفحه نمایش 6.24 اینچی با رزولوشن 1080 در 2424 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد و حداکثر روشنایی 1800 نیت را ارائه خواهد کرد.

اندازه صفحه نمایش پیکسل 9 پرو اندکی بزرگتر بوده و به 6.34 اینچ می‌رسد. این صفحه نمایش رزولوشن 1280 در 2856 پیکسلی خواهد داشت و نرخ رفرش 120 هرتز ارائه خواهد کرد. علاوه بر این میزان روشنایی بیشینه این پانل نیز 2050 نیت خواهد بود.

همچنین مدل Pro XL هم یک صفحه نمایش غول‌پیکر 6.73 اینچی با رزولوشن 1344 در 2992 پیکسلی دارد که قادر به ارائه نرخ نوسازی 120 هرتز است.

در گجت نیوز بخوانید:
اولین تصاویر واقعی خانواده گوشی های گوگل پیکسل ۹ منتشر شد گوگل پیکسل 8A به‌طور رسمی رونمایی شد به جای پیکسل ۸ گوگل یکی از این ۵ گوشی جذاب را خریداری کنید

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*