اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و معرفی شد؛ یک موتورسیکلت جذاب و البته گران‌قیمت

اسکوتر برقی بی ام و به عنوان یک موتورسیکلت جذاب و البته گران‌قیمت معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات اسکوتر الکتریکی BMW CE 04 آشنا می‌شویم.

اسکوتر برقی بی ام و به نام CE 04 ویژه بازار هند معرفی شد. این اسکوتر الکتریکی با طراحی جذاب و امکانات پیشرفته خود می‌تواند یک تجربه جدید را برای مشتریان به همراه داشته باشد. در این بخش از اخبار موتورسیکلت سایت گجت نیوز با مشخصات اسکوتر الکتریکی BMW CE 04 آشنا خواهیم شد.

معرفی اسکوتر برقی بی ام و 

موتورسیکلت‌ها به عنوان یکی از وسایل نقلیه بسیار محبوب و کاربردی در بازار هند شناخته می‌شوند و امروزه در این بازار بسیاری از مشتریان به خرید موتورسیکلت‌هایی جذاب با امکانت پیشرفته تمایل دارند. در همین راستا شرکت بی ام و نیز یک اسکوتر برقی جدید را برای پاسخ به نیازهای این مشتریان در نظر گرفته است.

اسکوتر برقی بی ام و

ویکرام پاوا، مدیدعامل گروه بی ام و در هند در این خصوص عنوان کرد بی ام و CE 04 یک عصر جدید در حمل و نقل را در خانواده محصولات بی ام و هند به وجود آورده است. این وسیله نقلیه جدید که برای شهر طراحی شده بسیار بی‌صدا و چابک بوده و مشتریان به آسانی می‌توانند با آن در شهر تردد کنند.

مشخصات فنی

اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و علاوه بر طراحی آینده‌نگرانه و مدرن خود در بخش فنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نیروی این محصول توسط یک الکتروموتور مغناطیس دائمی مایع‌خنک تامین می‌شود که در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با 42 اسب بخار را به تولید برساند. این وسیله نقلیه ظرف مدت 2.6 ثانیه از صفر به سرعت 50 کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 120 کیلومتر برساعت اعلام شده است. برای این اسکوتر پکیج باتری لیتیوم یونی نیز در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ امکان پیمایش تا 130 کیلومتر را فراهم می‌کند.

امکانات و قیمت بی ام و CE 04

اسکوتر برقی بی ام و

اسکوتر برقی بی ام و به امکانات متعددی چون سه حالت رانندگی اقتصادی، بارانی و جاده، کنترل پایداری خودکار، سواری بدون کلید، اتصال بلوتوث و نمایشگر 10.25 اینچی TFT با قابلیت اجرای دو برنامه به شکل جداگانه بهره می‌برد. مشتریان هندی می‌توانند این موتورسیکلت بی ام و را با قیمت حدود 17 هزار دلار خریداری کنند. در پایان اگر به موتورسیکلت‌ها علاقه دارید، خواندن مقاله ۸ باور غلط درباره موتورسیکلت که باید فراموششان کنید را از دست ندهید.

 

بیشتر بخوانید:
نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی با قدرت و برد بیشتر رونمایی شد با اسکوتر برقی بوگاتی Bytech 2023، برای همیشه با پنچرگیری خداحافظی کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*