نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی

نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی با قدرت و برد بیشتر رونمایی شد

نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی به‌نام Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen 2 با یک موتور ارتقا یافته، سرعت بالاتر و امکانات فنی مناسب رونمایی شد.

شیائومی از نسل دوم اسکوتر برقی خودش با نام کامل Electric Scooter 4 Pro رونمایی کرد. این محصول که نسبت به نسل قبلی خود از برد بیشتر و موتوری قدرتمندتر بهره می‌برد، حدود یک سال پس از عرضه مدل اصلی به بازار می‌آید. با این حال، این سومین اسکوتر برقی است که شیائومی پس از سری دوم اسکوتر برقی ۴ لایت و اسکوتر برقی ۴ پرو مکس در مدت زمان کوتاهی رونمایی می‌کند.

مشخصات فنی نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی

نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی

اسکوتر برقی ۴ پرو Gen 2 شیائومی نسبت به نسل قبلی خود، پیشرفت‌هایی را در چندین بخش به همراه دارد. این اسکوتر به یک موتور ۴۰۰ وات مجهز شده که تا ۱۰۰۰ وات خروجی دارد، در حالی که حداکثر خروجی مدل اصلی ۷۰۰ وات بود. حداکثر سرعت اسکوتر برقی شیائومی ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. همچنین، اسکوتر برقی ۴ پرو (نسل دوم) شیائومی دارای چندین حالت سرعت است که می‌توانید استفاده کنید. باتری ارتقاء یافته ۴۶۸ وات‌ساعتی این اسکوتر، برد ۶۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد که نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است.

نسل جدید اسکوتر برقی شیائومی

نسل جدید اسکوتر ۴ پرو شیائومی از بدنه‌ای با فولاد کربنی ساخته شده و وزنی معادل ۱۹ کیلوگرم دارد. این دستگاه دارای یک نمایشگر یکپارچه است که سرعت حرکت، وضعیت باتری و فعال بودن دو راهنما جانبی را به کاربر نشان می‌دهد. اپلیکیشن همراه اسکوتر به‌نام Mi Home نیز امکان مشاهده اطلاعات سفر و کنترل اسکوتر روی صفحه گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول همچنین دارای حالت نور خودکار و لاستیک‌های پهن ۶۰ میلی‌متری با قطر ۱۰ اینچ است.

قیمت نسل دوم Xiaomi Electric Scooter 4 Pro

شیائومی هنوز از قیمت و تاریخ عرضه اسکوتر برقی جدیدش پرده برنداشته است. با این حال، انتظار می‌رود که این اسکوتر به‌زودی عرضه شود و قیمت آن اندکی با قیمت نسل قبلی متفاوت باشد. نسل اول Electric Scooter 4 Pro با قیمت 799 یورو در بازار اروپا عرضه شد، اما در حال حاضر با قیمت 699 یورو به فروش می‌رسد.

در گجت نیوز بخوانید:
اسکوتر برقی شیائومی ۴ اولترا با سیستم تعلیق دوال و سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت معرفی شد اسکوتر برقی ردبول معرفی شد؛ گران قیمت و سریع!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*