مدیرعامل تپسی

با استعفای میلاد منشی پور، مدیرعامل جدید تپسی منصوب شد

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی به‌دلیل تفاوت اهداف و دیدگاه با گروه گلرنگ، از سمت خود در این پلتفرم کناره‌گیری کرد و جایگزین او منصوب شد.

طبق آخرین اخبار داخلی، بهمن ماه سال ۱۴۰۲ گروه گلرنگ با خریداری ۷۰ درصد از سهام تپسی با مجموع ارزش ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان سهامدار اصلی و مالک تپسی برگزیده شد؛ حالا به‌دلیل تفاوت دیدگاه مدیرعامل تپسی و مدیران گلرنگ، میلاد منشی پور با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی رسما اعلام کرد که از سمت مدیریت این پلتفرم کناره‌گیری کرده است.

استعفای مدیرعامل تپسی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲

میلاد منشی پور

چند روزی است که حواشی مربوط به دستور «حذف گزینه عجله دارم» از سوی سازمان تعزیرات حکومتی نقل محافل خبری پلتفرم‌های تاکسی آنلاین مانند اسنپ و تپسی شده است. در ادامه این اخبار نیز روز چهارشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه سال جاری میلاد منشی پور به‌عنوان مدیرعامل تپسی از سمت خود کناره‌گیری کرد که البته در مورد علل کناره‌گیری خود این‌گونه بیان کرد:

امروز، مسیر من با تپسی به‌عنوان مدیر عامل به پایان رسید. بعد از خرید سهام این پلتفرم توسط گروه گلرنگ، گفتگوهای متعددی درباره ادامه راه داشتیم و من علاقه داشتم توسعه بزرگی را برای تپسی رقم بزنم. اما علی‌رغم علاقه طرفین برای تعریف یک مسیر مشترک، به‌دلیل تفاوت دیدگاه در موضوعات کلیدی مانند چشم‌انداز توسعه، حوزه‌های توسعه و روش‌های آن و حاکمیت شرکتی، به جمع‌بندی نرسیدیم.

منشی‌پور در پست خود در شبکه‌های اجتماعی خود در مورد فعالیت موقت خود پس از استعفا گفت:

من ماه‌های آتی به‌عنوان عضو هیأت مدیره در تپسی حضور خواهم داشت تا فرایند انتقال مسئولیت با دقت انجام شود. اما آنچه از دید من ادامه مسیر موفقیت ما را تضمین می‌کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده‌ی شرکت، حفظ تیم و مدیران و دادن اختیار عمل به آنها، تجمیع کسب و کارهای دیجیتال گروه گلرنگ ذیل هلدینگ تپسی و به رسمیت شناختن اداره متفاوت کسب و کارهای دیجیتال نسبت به سایر صنایع است. امیدوارم در طراحی مسیر آینده، مجموعه گلرنگ این موارد را مدنظر قرار دهد تا بتوانیم شاهد توسعه این پلتفرم و متعاقباً توسعه بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

در نهایت وی عنوان کرد:

در این سال‌ها، دلگرمی و منبع انرژی من کار کردن با تیم منحصربه‌فردی بوده که بدون آن‌ها، طی کردن این مسیر ۷ ساله و به سرانجام رساندن آن ممکن نبود. از تک تک اعضای تیم ممنونم و همواره دلتنگ و حامی آنها خواهم بود. ‏در ادامه راه، همچنان اولویت و علاقه‌ی من، توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد؛ چرا که از دید من، این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای توانمند کردن مردم و توسعه‌ی ایران است.

مدیرعامل جدید معرفی شد

پس از استعفای میلاد منشی پور، امروز سید مصطفی سیدحسینی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد. سید مصطفی سیدحسینی دارای مدرک دکترای حسابداری است و بیش از 9 سال سابقه مدیریتی دارد. از سوابق کاری او می‌توان به مدیریت نظارت و ارزشیابی گروه صنعتی گلرنگ از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷، معاونت مالی و اقتصادی گروه سرمایه‌گذاری کوروش از سال ۱۳۹۷ تاکنون، مدیرعاملی شرکت سبدگردان کوروش از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، رئیس هیئت‌مدیره توسعه تجارت الکترونیک کوروش و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از سال ۱۴۰۱ تا به امروز اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی حذف شد قیمت گذاری دستوری به سراغ اسنپ و تپسی می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*