پیکاپ مکسوس اینتراستلار H

پیکاپ قدرتمند مکسوس اینتراستلار H در ایران مونتاژ می‌شود؛ ترکیبی از کی ام سی T9 و فوتون G7

مکسوس اینتراستلار H، جدیدترین پیکاپ مونتاژی بازار ایران است که به‌زودی توسط شرکت شتابران خودرو عرضه خواهد شد.

پس از انتشار خبر واردات پیکاپ Maxus Interstellar H توسط شرکت شتابران خودرو، اما حال طبق جدیدترین اخبار خودرو، این شرکت قرار است پیکاپ نامبرده شده را که لقب قدرتمند ترین وانت ایران را به خود اختصاص داده به‌صورت مونتاژی و برای رقابت با سایر پیکاپ های مطرح بازار مانند کی ام سی T9 و فوتون تونلتد G7 عرضه نماید. در ادامه با معرفی این پیکاپ تازه وارد همراه ما باشید.

مکسوس اینتراستلار H؛ جدیدترین پیکاپ مونتاژی ایران

مکسوس اینتراستلار اچ، یک پیکاپ جدید از گروه خودروسازی معتبر سایک (SAIC) چین است که شتابران خودرو قصد دارد آن را مونتاژ و با نام مکسوس استار اچ عرضه نماید. در بخش طراحی این خودرو از چراغ‌های دو بخشی یا دو تکه استفاده شده و چراغ های اصلی به زیر سپر و چراغ‌های روز نیز به صورت باریک به دو طرف لوگو بزرگ «MAXUS» منتقل شده است. استفاده از جلوپنجره بزرگ در این پیکاپ حس حال عضلانی بودن به خودرو اعطا کرده است. این طراحی دقیقا مشابه آن چیزیست که در پیکاپ کی ام سی تی ۹ کرمان موتور شاهد آن هستیم.

اما در نمای عقب، شاهد ظاهر تکراری به مانند سایر پیکاپ های بازار هستیم و در آن حدود زیادی رگه هایی از طراحی فوتون تونلتد G7 ایران خودرو دیده می‌شود. بنابراین در مجموع می‌توان گفت طراحی این خودرو تلفیقی از دو محصول کرمان موتور و ایران خودرو است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۵۷۱۰، ۱۹۶۰ و ۱۸۵۵ میلی‌متر اعلام شده است.

مشخصات فنی پیکاپ Maxus Interstellar H

نمای جانبی پیکاپ مکسوس اینتراستلار H

در بخش فنی مکسوس استار H مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۱ اسب بخار و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور است. مجموع این توان از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. البته این پیکاپ در بازار جهانی با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز عرضه می‌شود اما شتابران خودرو پرشیا قصد دارد تا فقط نسخه اتوماتیک را در ایران مونتاژ کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به 170 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی مکسوس استار H

از مهم‌ترین آپشن های احتمالی پیکاپ مکسوس اینتراستلار H می‌توان به تریم چرمی کابین، ترمز پارک برقی به همراه اتو هولد، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، نمایشگر یکپارچه مولتی مدیا و کلاستر، دوربین 360 درجه، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالای اتوماتیک (IHC)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مقایسه لاماری ایما هیبرید با هاوال H6 هیبرید؛ کدام بهتر است؟ پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن معرفی شد؛ غول جذاب آفرودی فقط یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شاهکار جدید چینی ها یک شاسی بلند است که به پیکاپ هم تبدیل می‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*