شیران مکس 550

کامیون کشنده جدید هوو مکس با نام شیران مکس 550 در راه ایران

کامیون کشنده جدید هوو مکس با نام شیران مکس 550 توسط شیران دیزل موتور به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات کامیون کشنده Shiran MAX 550 آشنا خواهیم شد.

شرکت شیران دیزل موتور که به عنوان واردکننده کامیون‌های کشنده برند MAN در ایران شناخته می‌شود، اخیرا طرح مونتاژ کامیون‌های کشنده را در دستور کار خود قرار داد و در همین راستا قصد دارد کشنده هوو مکس را با نام شیران مکس 550 به بازار ایران عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Shiran MAX 550 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی شیران مکس 550

شیران مکس 550

هوو مکس در بازار چین با موتورهای متنوعی به فروش می‌رسد، اما شیران مکس 550 قرار است با موتور 13 لیتری WP13.550E501 ویچای که در برخی از دافران‌ها نیز نصب شده، روانه بازار ایران شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 550 اسب بخار و گشتاور 2500 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 16 سرعته AMT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی Shiran MAX 550

شیران مکس 550

در حال حاضر مشخص نشده شیران دیزل موتور این کامیون کشنده را با چه امکاناتی به بازار ایران عرضه خواهد کرد، اما از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی هوو مکس می‌توان به یخچال مسافرتی، صندلی راننده به‌شکل پنوماتیک، چراغ‌های روز، نمایشگر لمسی، چراغ‌های جلو با فناوری LED، دی لایت، سنسورهای نور و باران، ترمز هوشمند موتور و ریتاردر هیدرولیکی، ترمز ASR، کلاستر دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم گاز درجا، لیمیت کنترل، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، سامانه کنترل پایداری (ESC)، رادار هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم کروز کنترل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
کامیون کشنده ایویکو S-WAY توسط زامیاد به ایران وارد می‌شود کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل با امکانات لوکس معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*