تأکید مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران بر دریافت معاینه فنی خودروهای وارداتی

تأکید مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران بر دریافت معاینه فنی خودروهای وارداتی

اخیرا، تاکید مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران بر ضرورت دریافت معاینه فنی برای خودروهای وارداتی خبرساز شده است. اما دلیل این موضوع چیست؟

در جدیدترین اخبار خودرو، مهدی اسماعیل‌پور، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفتگویی از ضرورت دریافت معاینه فنی برای خودروهای وارداتی تولیدشده قبل از سال 2019 خبر داده است.

چرا دریافت معاینه فنی خودروهای وارداتی ضرورت دارد؟

آقای اسماعیل‌پور با تاکید بر ضرورت دریافت معاینه فنی برای خودروهای خارجی، از آمادگی و تجهیز مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دستگاه‌های روز دنیا جهت بررسی انواع خودروهای داخلی و خارجی خبر داده است.

در همین خصوص، روزنامه همشهری از محمدمهدی میرزایی قمی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی درباره دلیل این موضوع سوال کرده است.

میرزایی قمی در پاسخ با اشاره به پیش‌بینی امکان واردات خودروهایی با عمر 3 تا 5 سال در قانون واردات خودرو، از امکان واردات خودروهایی با مدل 2019 تا 2021 گفته است.

به گفته آقای میرزایی قمی، چنین خودروهایی دوره معافیت معاینه فنی خود را گذرانده‌اند و بررسی مجدد آن‌ها در ایران ضروری است. از سویی، نحوه نگهداری و یا استفاده از این خودروها قبل از ورود به ایران مشخص نیست، پس بهتر است سطح کیفی‌شان قبل از ورود به جاده‌های کشور بررسی شود.

در اینفوگرافیک زیر، جزئیاتی از عملکرد مراکز معاینه فنی در 4 ماه نخست سال جاری را می‌بینید:

معاینه فنی

در پایان شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی کیا سراتو جی تی لاین و تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری به عنوان دو مورد از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی به کشور دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
مطالب بیشتر در گجت نیوز:
معاینه فنی موتورسیکلت هم در ایران الزامی شد + جزئیات هوندا وزل وارداتی به خیابان ها آمد + قیمت در بازار کاهش قیمت هونگچی H5 همچنان ادامه دارد؛ سقوط 4 میلیارد تومانی سدان لوکس چینی سایپا زمان تحویل مدل های جدید چانگان وارداتی را اعلام کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*