جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن

جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن روانه بازار شد؛ این سدان جذاب فقط 1 میلیارد تومان قیمت دارد

شرکت خودروسازی جیلی (Geely) از سدان هیبریدی گلکسی L6 کریتیو ادیشن با امکانات جذاب و قیمتی رقابتی رونمایی کرد.

خانواده گلکسی، لاین جدید محصولات گروه خودروسازی جیلی محسوب می‌شوند که با هدف ارائه ماشین های زیبا، کاربردی و قیمت مناسب در بازار چین و برخی کشورهای محدود اطراف آن عرضه می‌شوند. این شرکت به تازگی از نسخه Creative Edition سدان پرفروش گلکسی L6 رونمایی کرده است که با پیشرانه هیبریدی کم نقص، امکانات بالا و از همه مهمتر قیمت اقتصادی ۱۳۰ هزار یوآن (حدود ۱ میلیارد تومان) موفقیت‌های آینده این برند را تضمین خواهد کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این محصول دوست‌داشتنی همراه ما باشید.

معرفی جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن

جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن

نسخه کریتیو ادیشن این خودرو از نظر طراحی با سایر نسخه ها تفاوتی ندارد و تنها قرار است تا رنگ رز (Rose) که شباهت زیادی به رنگ رزگلد برخی محصولات دیگر دارد با این تریم به بازار چین عرضه شود. اما امکانات بیشتری مثل چراغ‌های جلو و عقب LED، آینه‌های جانبی بدون قاب، رینگ‌های اختصاصی ۱۸ اینچی، درب برقی صندوق و سانروف پانورامیک با مساحت ۱.۷۶ متر مربع تنها در این نسخه به مشتریان ارائه می‌شود.

جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن

در قسمت طراحی جلو شاهد یک نوار LED سرتاسری با جلوه نورپردازی هوشمند متصل به چراغ های اصلی و جلو پنجره‌ بسته شبیه خودروهای الکتریکی هستیم. همچنین ستون‌ها و سقف خودرو برای ایجاد تفکیک رنگ و هارمونی منظم به رنگ مشکی درآمده‌اند‌. در نمای عقب نیز عینا طراحی جلو تکرار شده و شاهد چراغ‌های باریک به هم متصل با جلوه‌ای زیبا هستیم که اسم «GEELY» در بالای آن درج شده است.

بدنه جیلی گلکسی L6 با رعایت مباحث آیرودینامیک طراحی شده و ضریب درگی برابر با ۰.۲۶ دارد. این سدان چینی از ترمزهای قدرتمندی سود می‌برد و در صورت ترمز ناگهانی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از طی ۳۶.۵ متر متوقف می‌شود. همچنین نسخه کریتیو ادیشن

مشخصات فنی Geely L6 Creative Edition

در بخش فنی سدان جیلی گلکسی L6 نسخه کریتیو ادیشن از پیشرانه هیبریدی موسوم به NordThor Hybrid 8848 بهره برده است. این پیشرانه از ترکیب موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور برقی به وجود آمده است. موتور بنزینی توانایی تولید حداکثر ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. موتور الکتریکی نیز ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مجموع توان این دو موتور از طریق گیربکس سه سرعته DHT (مخصوص خودروهای هیبریدی) به چرخهای جلو منتقل می‌شود.

همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودو ۶.۳ ثانیه اعلام شده است که رکورد بسیار خوبی برای یک سدان چینی محسوب می‌شود. موتور الکتریکی جیلی گلکسی L6 نسخه کریتیو ادیشن انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۱۸.۷۴ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات بوده و طبق استاندارد CLTC می‌توان تا ۱۲۵ کیلومتر مسافت را در حالت تمام الکتریکی پشت سر گذاشت. در صورت پر بودن باک خودرو و همچنین باتری، طبق استاندارد WLTC امکان پیمایش ۱۳۷۰ کیلومتر مسافت برای سدان جیلی وجود دارد که عدد خیره کننده‌ای است.

امکانات رفاهی و ایمنی جیلی ال 6 هیبریدی

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به نمایشگر ۱۳.۲ اینچی کنسول مرکزی با بهره گیری از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ و هوش مصنوعی، کلاستر ۱۰.۲۵ اینچ راننده، سیستم عامل اختصاصی موسوم به گلکسی N، کروز کنترل هوشمند، دوربین ثبت وقایع رانندگی، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نقطه اتصال وای فای، کارائوکه (قابلیت حذف صدای خواننده از ترانه‌ها)، نمایشگر هدآپ (HUD)، ماساژور، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی‌ها و نورپردازی داخلی با قابلیت نمایش ۲۵۶ رنگ و هماهنگ سازی با ریتم ترانه در حال پخش، ۱۰ کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، دوربین ۵۴۰ درجه، سقف پانارومیک، تهویه مطبوع اتوماتیک ۳ کاناله، سنسور نور و باران، آینه الکتروکرومیک، شارژر وایرلس با توان ۵۰ وات و… اشاره کرد.

از جدیدترین محصولات وارداتی برند جیلی بازار کشورمان می‌توان به کراس اوور جیلی آزکارا اشاره کرد. از شما دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این ماشین چینی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
سدان جدید لیوان S6 توسط کرمان خودرو روانه بازار ایران می‌شود لیپ موتور C01 ؛ سدان فول آپشن جدید چینی چانگان دیپال S07 با سیستم رانندگی هوشمند هوآوی ADS 3 معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*