باتری شیائومی ۱۵ پرو - Xiaomi 15 Pro

شیائومی 15 پرو با باتری قدرتمند، پرچمداران رقیب را زمین می‌زند

شیائومی 15 پرو با باتری بزرگ‌تر بدون افزایش ضخامت در راه است. باتری قدرتمند جدید این گوشی پرچمدار Xiaomi رقبا را به چالش خواهد کشید.

شیائومی، غول فناوری چینی اواخر سال جاری میلادی پرچمدار جدید با عنوان شیائومی 15 را به بازار گوشی های موبایل معرفی خواهد کرد. پرچمدار بعدی آن‌ها هم با مشخصات فنی بالارده، قرار است حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر رقبا داشته باشد. پیش‌تر افشا شده بود که این گوشی از اسنپدراگون 8 نسل 4، جدیدترین چیپست کوالکام بهره می‌برد و حالا گزارشی دیگر حاکی از این است که شیائومی 15 پرو به باتری جدید با ظرفیت خیلی بالا مجهز خواهد بود.

افشای ظرفیت باتری شیائومی 15 پرو

افشاگری که با نام Digital Chat Station فعالیت می‌کند، اخیراً مدعی شد شیائومی 15 پرو باتری سیلیکون کربنی 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، بدون این‌که ضخامت آن افزایش پیدا کرده باشد. این باتری همچنین از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی­‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد نسخه پرو گوشی پرچمدار شیائومی دارای ضخامت 8.5 میلی‌متری و وزن حدود 220 گرم خواهد بود، در حالی که شیائومی 14 پرو هم 8.5 میلی‌متر ضخامت داشت و وزن آن حتی به 223 گرم می‌رسید.

باتری شیائومی ۱۵ پرو - Xiaomi 15 Pro

برای مقایسه هرچه بهتر، گفتنی است که شیائومی 14 پرو از باتری 4880 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی برخوردار بود. این‌که شیائومی موفق به افزایش ظرفیت و در نتیجه افزایش شارژدهی بدون افزایش محسوس ضخامت گوشی شده باشد، دستاورد جالب توجهی است که می‌تواند باعث شود دست بالاتر را در مقایسه با خیلی از گوشی‌های رقیب در این بخش از بازار گوشی های موبایل داشته شد.

شنیده‌های دیگر حکایت از این دارند که شیائومی 15 پرو از نمایشگر اولد 6.74 اینچی بهره‌مند است. این نمایشگر ویژگی‌هایی مثل رزولوشن 2K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و سنسور اثرانگشت اولتراسونیک داخل صفحه دارد و گفته می‌شود که در چهار گوشه آن انحناهایی جزئی به چشم می‌خورند. همچنین بدنه این گوشی گواهی IP69 مربوط به مقاومت در برابر نفود گرد و خاک را کسب کرده است.

باتری شیائومی ۱۵ پرو - Xiaomi 15 Pro

علاوه بر این‌ها در پی افشای مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 پرو مشخص شده است که این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی امنی‌ویژن OV50K، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی در پنل پشتی دارد. در ضمن، شیائومی این گوشی موبایل را با سیستم عامل هایپراواس مبتنی بر اندروید 15 به‌همراه انواع تم شیائومی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

از دست ندهید:
این شما و این گوشی تاشو جدید هواوی نوا فلیپ قبل از رونمایی؛ گالری عکس و مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس با تراشه قدرتمندتر و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد ویدیو بررسی ناتینگ فون 2a؛ میانرده وسوسه‌برانگیز با طراحی خاص آیا این گوشی منعطف عجیب آینده دنیای اسمارت فون‌ها خواهد بود؟ گوشی پرچمدار جدید گوگل پیکسل ۹ ایکس ال بالاخره رخ نشان داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*