اجاره خودروهای لوکس در ایران با نرخ های عجیب

اجاره خودروهای لوکس در ایران با نرخ های عجیب؛ پورشه ساعتی یک میلیون و ششصد هزار تومان

بازار اجاره خودروهای لوکس در ایران این روزها رونق خاصی گرفته و افراد زیادی به تناسب نیاز و شرایط خود نسبت به اجاره ساعتی این خودروها اقدام می‌کنند.

جدیدترین اخبار خودرو حاکی از این است که بازار اجاره خودرو در ایران رونق خاصی گرفته و خودروهایی مانند پورشه ماکان یا انواع مدل‌های بنز و بی ام و به صورت ساعتی اجاره داده می‌شوند.

سبک جدید اجاره خودروهای لوکس در ایران

علاوه بر روش‌های رایج سابق، حالا در ایران خودروهای لوکس به شکل ساعتی نیز اجاره داده می‌شوند. البته برای اجاره ساعتی خودرو حداقل باید هزینه 10 ساعت را بپردازید و کمتر از آن به نظر امکان ندارد. هزینه اجاره خودرو نیز بسته به مدل متفاوت است.

نرخ‌های اجاره خودرو در ایران

مثلا در شرایطی که پرشیا را می‌توانید با 2 میلیون تومان برای 10 ساعت اجاره کنید، برای اجاره 10 ساعتی پورشه ماکان باید 16.5 میلیون تومان بپردازید که برابر با ساعتی 1 میلیون و 650 هزار تومان است. اجاره ساعتی خودروهایی مانند بنز کلاس اس نیز تقریبا 8 تا 8.5 میلیون تومان آب می‌خورد.

در پایان شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی مرسدس بنز ای ام جی پروجکت وان و استون مارتین والکری که توسط گجت نیوز تهیه شده‌اند دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
حتما بخوانید:
یک پیش‌بینی از وضعیت بازار خودرو ایران در ۳ ماه آینده؛ رکود یا رونق؟ هوندا سیویک Si مدل 2025 با پیشرانه قوی تر و قیمت بیشتر از قبل رونمایی شد + عکس و مشخصات چری اکسید TXL مدل 2025 با امکانات بالا و طراحی جذاب روانه بازار شد چرا بی ام و تولید مدل محبوب BMW i8 را متوقف کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*