خلاص شدن از تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی

آیا راهی برای خلاص شدن از تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی وجود دارد؟

علیرغم نارضایتی انبوهی از کاربران، ظاهرا هیچ راه آسانی برای خلاص شدن تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی وجود ندارد! پس تکلیف چیست؟

شاید برایتان عجیب باشد، اما شرکتی مثل شیائومی که گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و پر امکانات تولید می‌کند، همچنان به نمایش تبلیغات در رابط کاربری گوشی‌هایش اصرار دارد. با وجود اینکه کاربران از این موضوع ناراضی هستند و روش‌های پیچیده‌ای را برای غیرفعال کردن تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی پیدا کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد که شیائومی قصد تغییر سیاست خود را داشته باشد.

رضایت شیائومی از تبلیغات روی گوشی های خود

مدتی پیش شایعه شده بود که شیائومی قرار است یک گزینه ساده برای غیرفعال کردن همه تبلیغات در گوشی‌هایش اضافه کند، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. شیائومی می‌گوید که چنین گزینه ساده‌ای فقط برای تعداد کمی از کاربران مفید خواهد بود و به همین دلیل آن را اضافه نخواهد کرد.

خلاص شدن از تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی

این پاسخ شیائومی برای بسیاری از کاربران قانع‌کننده نیست؛ چرا که برای غیرفعال کردن تبلیغات در گوشی‌های این برند چینی باید به تنظیمات پیچیده و پنهان برنامه‌های مختلف سر بزنید. این کار برای کاربران عادی بسیار سخت و وقت‌گیر است.

شیائومی اعلام کرده که قصد دارد تعداد برنامه‌های از پیش نصب شده در گوشی‌هایش را کاهش دهد، اما این موضوع ربطی به تبلیغات نشان داده شده در رابط کاربری ندارد.

به نظر می‌رسد شیائومی به درآمد حاصل از تبلیغات بیشتر از رضایت کاربران اهمیت می‌دهد. البته این تصمیم می‌تواند باعث شود که کاربران به دنبال برندهای دیگری بروند که گوشی‌هایشان بدون تبلیغات مزاحم باشد.

در کل، شیائومی هنوز هم راه درازی در پیش دارد تا بتواند تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم کند. امیدواریم که این شرکت در آینده به خواسته‌های کاربران توجه بیشتری کند و گزینه ساده‌ای برای غیرفعال کردن تبلیغات در گوشی‌هایش ارائه دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی، تنها گوشی ساز چینی لیست پرفروش ترین ها راهنمای گام به گام نصب MIUI 14 روی گوشی های شیائومی مجهز به هایپر او اس مقایسه شیائومی ردمی نوت ۱۳ با سامسونگ گلکسی آ ۲۵ مقایسه تبلت شیائومی می پد ۵ پرو با سامسونگ گلکسی تب اس ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*