هدیه همراه اول به خبرنگاران

هدیه همراه اول به خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار اعلام شد

هدیه همراه اول به خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار اعلام شد. همراه اول به مناسبت روز خبرنگار برای خبرنگاران یک بسته اینترنتی ویژه را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت روز خبرنگار (17 مرداد) و 30 سالگی خود (19 مرداد) برای خبرنگاران کشور یک بسته اینترنت 200 گیگابایتی را در نظر گرفت.

فعالسازی هدیه همراه اول به خبرنگاران

این بسته هدیه همراه اول دارای حجم 200 گیگابایتی و اعتبار 1 ساله بوده و در روز 17 مرداد با ارسال پیامک برای خبرنگاران فعال خواهد شد. خبرنگارانی که هنوز بسته سال قبل خود را به شکل کامل مصرف نکرده باشند، پس از پایان مهلت زمانی یا پایان حجم بسته فعال می‌توانند از این بسته استفاده کنند.

19 مرداد 1403 مصادف با سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول است و در همین راستا این اپراتور با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی اعلام کرد همکاری و همراهی با این قشر فرهیخته باعث ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور خواهد شد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*