گلکسی اس 24 FE

گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE با قابلیت های چشمگیر در راه است

با ایجاد صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی اس 24 اف ای – Galaxy S24 FE به نظر می‌رسد رونمایی آن از هر زمانی نزدیک‌تر است. از این میانرده سامسونگ چه می‌دانیم؟

احتمالا تا کنون اخبار زیادی از گوشی گلکسی اس 24 FE سامسونگ شنیده‌اید و برخی از شما حتی شاید بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن باشید. تا کنون اکثر اخبار منتشر شده در خصوص این گوشی البته در حد حدس و گمان بوده و هیچ‌یک به‌طور رسمی به تایید سامسونگ نرسیده بودند. با این حال اطلاعات جدیدی که در صفحه پشتیبانی این گوشی در وبسایت سامسونگ درج شده حاوی برخی جزئیات مهم در خصوص آن است.

گوشی میانرده Samsung

ساخت این صفحه در وبسایت رسمی سامسونگ حاکی از رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه که با کد رمز SM-S721B مشخص شده خواهد بود. بر اساس اطلاعات این صفحه، گوشی Galaxy S24 FE از تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ بهره خواهد برد و هم‌تراز پرچمداران خانواده گلکسی اس 24 قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 هم روی این دستگاه نصب خواهند بود و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را برای این میانرده رقم خواهند زد.

اطلاعات موجود از گوشی گلکسی اس 24 FE سامسونگ

بر اساس رندرها و ماکت‌هایی که پیش‌تر از گلکسی S24 اف ای منتشر شده بود، طراحی این گوشی باریک‌تر از نسل‌های پیشین بوده و ظاهر آن بسیار شبیه به مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S24 خواهد بود. این میانرده همچنین احتمالا در رنگ‌های خاکستری، آبی کم‌رنگ، سبز کم‌رنگ و زرد معرفی خواهد شد.

گلکسی اس 24 FE

همان‌طور که اشاره شد، تراشه اگزینوس 2400 که در نسخه‌های گلوبال دو گوشی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس حضور داشت در اس 24 اف ای هم حاضر بوده و پیشرفتی قابل توجه در بخش پردازشی نسبت به S23 FE رقم خواهد زد تا اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها با سرعت بالایی انجام شود و مالتی تسکینگ نیز بهبود یابد.

گوشی میانرده سامسونگ

از سوی دیگر سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 نیز روی این گوشی میانرده پریمیوم سامسونگ نصب خواهند بود.

بر اساس اطلاعات و اخبار موجود، ماژول دوربین پشت گوشی گلکسی S24 FE سه‌گانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL HP3، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. از این بین، دوربین اصلی و تله فوتو احتمالا به لرزشگیر نوری مجهز خواهند بود. همچنین چینش این لنزهای دوربین نیز مشابه تمامی محصولات اخیر سامسونگ، عمودی خواهد بود تا ظاهر دستگاه بیش از پیش شبیه به سری S24 شود.

گلکسی اس 24 FE

با توجه به راه‌اندازی صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی اس 24 FE  به نظر می‌رسد این دستگاه طی یکی دو ماه آینده به‌طور رسمی رونمایی شود.

در گجت نیوز بخوانید:
هر آنچه از گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ می دانیم؛ از مشخصات فنی تا قیمت و زمان عرضه مشخصات گلکسی S24 FE از اس 24 معمولی هم بهتر است! چرا گوشی سامسونگ من خودبخود خاموش می‌شود + راه حل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*