دوربین موتورولا اج 50 اولترا

دوربین موتورولا اج 50 اولترا، آیفون 15 را در تست های دگزومارک در هم کوبید

بررسی‌های پایگاه دگزومارک حاکی از عملکرد بسیار خوب دوربین گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا – Motorola Edge 50 Ultra است. دوربین این گوشی از آیفون 15 عملکرد بهتری دارد.

موتورولا اج 50 اولترا محصول جدیدی از موتورولاست که چند ماه پیش رسما رونمایی شده و با ارائه طراحی جذاب، صفحه نمایش باکیفیت و تراشه بسیار سریع توانسته به گوشی محبوبی تبدیل شود. در این بین اما اخیرا امتیازات دوربین گوشی موتورولا اج 50 اولترا نیز توسط پایگاه معتبر DxOMark به بیرون درز کرده و حاکی از عملکرد بسیار خوب این پرچمدار زیبا و خوش‌ساخت است.

عملکرد دوربین موتورولا اج 50 اولترا؛ بالاتر از آیفون 14 پرو و آیفون 15

ماژول پشت گوشی Motorola Edge 50 Ultra سه دوربین دارد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است؛ درحالیکه یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی دیگر در کنار یک دوربین زوم 64 مگاپیکسلی نیز در کنار آن تعبیه شده‌اند. طبق گزارش منتشر شده در DxOMark این ماژول دوربین سه‌تایی عملکردی بسیار خوب در ثبت تصاویر و ویدیوها دارد.

عکسبرداری Moto Edge 50 Ultra

امتیاز متوسط دریافت‌شده توسط موتورولا اج 50 اولترا در تست‌های DxOMark برابر با 146 بود که بسیار خوب به شمار می‌رود. این امتیاز میانرده موتورولا را بالاتر از پرچمداران پرادعای سال گذشته اپل، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس و حتی آیفون 15 قرار می‌دهد. با این وجود گوشی‌های مطرح دیگری چون پیکسل 7 پرو گوگل و آنر مجیک 4 آلتیمیت بالاتر از Edge 50 Ultra قرار گرفتند.

DxOMark یکی از مهم‌ترین مزیت‌های موتورولا اج 50 اولترا را ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف می‌داند. از سوی دیگر، تصاویر شفاف و واضح نیز دیگر برگ برنده دوربین این گوشی به شمار رفته و فوکوس سریع و افکت‌های دقیق بوکه نیز به‌عنوان مزیت‌های بزرگ آن برشمرده شده‌اند.

از سوی دیگر برخی قابلیت‌های عکسبرداری این گوشی نیز به ادعای دگزومارک هنوز جای پیشرفت دارند. به‌طور خاص تیره یا روشن بودن بیش از اندازه تصاویر در برخی شرایط خاص، ثبت جزئیات نه‌چندان دقیق در دوربین عریض و بزرگنمایی نه چندان خوب دوربین زوم به‌عنوان مشکلات اصلی این گوشی عنوان شده‌اند.

دوربین موتورولا اج 50 اولترا

بد نیست بدانید که موتورولا اج 50 اولترا علاوه بر این ماژول دوربین توانمند به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در کنار حداکثر 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی مجهز بوده و صفحه نمایشی 6.7 اینچی pOLED با رزولوشن 2712 در 1220 و نرخ رفرش 144 هرتزی دارد. از سوی دیگر باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در این پرچمدار نیز با توان فوق‌العاده 120 وات شارژ شده و عملکردی عالی دارد.

قیمت مدل پایه Moto Edge 50 Ultra برابر 1000 یورو اعلام شده است. اگر دنبال یک پرچمدار قدرتمند اندرویدی با عملکرد بسیار خوب دوربین هستید، این گوشی می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای‌تان باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
کدام گوشی میانرده اندرویدی دوربین بهتری دارد؛ مقایسه کیفیت ۴ گوشی خوش قیمت جذاب بازار یک گوشی پرچمدار چینی، قهرمان جدید تست باتری و دوربین DxoMark با این ترفندهای عکاسی با گوشی، دیگر نیازی به دوربین حرفه‌ای ندارید دوربین گوشی های موبایل چگونه می‌توانند بر دوربین های DSLR غلبه کنند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*