هوش مصنوعی Galaxy AI در گوشی‌های ارزان سامسونگ

هوش مصنوعی Galaxy AI به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌آید!

هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ قرار است به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت این شرکت بیاید و دیگر در انحصار پرچمداران گران قیمت گلکسی نیست!

در حالی که کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه بتای One UI 7 همراه با اندروید 15 هستند، این شرکت کره‌ای ظاهرا مشغول آماده‌سازی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 جهت عرضه است. اما دلیل تمرکز بر One UI 6.1.1 به جای نسخه‌های بعدی اندروید چیست؟

این به‌روزرسانی که به صورت پیش‌فرض روی جدیدترین گوشی‌های تاشدنی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، عرضه شده است، ویژگی‌های نوآورانه بسیاری را به همراه دارد؛ اما یکی از آن‌ها مثل ستاره‌ای در آسمان میلیون‌ها گوشی محبوب سری گلکسی خواهد درخشید.

براساس گزارشات منابع خبری، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی خود با نام Galaxy AI به سری گوشی‌های پرفروش گلکسی A است. این اولین باری خواهد بود که Galaxy AI روی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ ظاهر می‌شود و احتمالا همراه با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عرضه خواهد شد.

کدام گوشی‌های سری A، هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت می‌کنند؟

هوش مصنوعی Galaxy AI در گوشی‌های ارزان سامسونگ

در مورد اینکه کدام گوشی‌های سری A سامسونگ به Galaxy AI مجهز خواهند شد، شایعاتی وجود دارد. ظاهرا مدل‌های 2024 مانند گلکسی A55 و گلکسی A35 که دارای چیپست‌های سریع‌تر و رم بیشتر هستند و قادر به اجرای برخی از ویژگی‌های Galaxy AI هستند، شامل این لیست خواهند شد. بدیهی است که تمام امکانات هوش مصنوعی سامسونگ به این گوشی‌های میان‌رده نیاید و تنها برخی از آن‌ها قابل اجرا باشند.

اوپو اولین شرکتی بود که اعلام کرد دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را با عرضه آن‌ها به گوشی‌های ارزان‌تر و پرفروش‌تر خود (که بیش از 50 میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند) گسترش خواهد داد. این شرکت نیز هشدار داد که گوشی‌های ارزان‌قیمت آن از کل مجموعه هوش مصنوعی بهره‌مند نخواهند شد، اما سری مدل میان‌رده رنو 12 دقیقا همان ویژگی‌های هوش مصنوعی مدل‌های پرچمدار اوپو Find X را دریافت کرده است.

در سری گلکسی S24 با کمک به‌روزرسانی اندروید 14 گوگل و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، مجموعه کاملی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مانند ترجمه زنده و جستجوی دایره‌ای امکان‌پذیر شده است. کوالکام این پردازنده را به طور سفارشی برای سامسونگ طراحی کرده است؛ بنابراین منطقی است که گلکسی A55 و A35 که با چیپست‌های مختلفی نیرودهی می‌شوند، نتوانند کل مجموعه عملکردهای گلکسی ای آی را که با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عرضه خواهد شد، اجرا کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه هوش مصنوعی اپل با Galaxy AI سامسونگ؛ نبرد غول‌های تکنولوژی هوش مصنوعی Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی سامسونگ می‌آید آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها با این تنظیمات، عمر باتری گوشی سامسونگ خود را دوبرابر کنید ایموجی‌های آیفون را با این ترفند به سامسونگ بیاورید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*