هوش مصنوعی Galaxy AI در گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ

هوش مصنوعی Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی سامسونگ می‌آید

سامسونگ فردا ٩ اسفند ١۴٠٣، آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود منتشر خواهد کرد که حاوی امکانات هوش مصنوعی Galaxy AI است.

سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) خود را در دسترس طیف وسیع‌تری از کاربران قرار می‌دهد و بدین ترتیب، هوش مصنوعی درون-دستگاهی را برای گروه بزرگ‌تری از کاربران به ارمغان می‌آورد. این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که پیش‌تر تنها در سری گلکسی S24 وجود داشتند، از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری One UI 6.1 که از ٩ فروردین در دسترس قرار می‌گیرد، روی طیف وسیعی از دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ قابل استفاده خواهند بود.

امکانات جذاب هوش مصنوعی Galaxy AI

سامسونگ به‌همراه سری گوشی‌های گلکسی S24 از «هوش مصنوعی گلکسی» رونمایی کرد؛ آن‌ها مجموعه‌ای از ابزارها هستند که برای ارتقای تجربه کاربری از طریق ویژگی‌های هوش مصنوعی یکپارچه‌شده طراحی شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در میان آن‌ها، قابلیت «دایره کشیدن برای جستجو» است که به شما امکان می‌دهد با کشیدن یک دایره به دور هر چیزی روی صفحه‌نمایش، در گوگل به دنبال اطلاعات مربوط به آن بگردید.

هوش مصنوعی Galaxy AI در گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ

ویژگی دیگری که با استقبال خوبی روبرو شده، «ترجمه زنده» است که امکان ترجمه لحظه‌ای را در طول تماس‌های تلفنی و مکالمات متنی فراهم می‌کند و بدین ترتیب، برای برقراری ارتباطی روان‌تر، موانع زبانی را برطرف می‌سازد.

«کمک چت»، یکی دیگر از قابلیت‌های مفیدی که در اختیار دستگاه‌های بیشتری قرار می‌گیرد، با صفحه‌کلید سامسونگ هماهنگ می‌شود تا ارتباط نوشتاری را بهبود بخشد. این قابلیت، پیشنهادات ترجمه را ارائه می‌دهد، سبک نوشتار را تنظیم می‌کند و برای داشتن پیام‌هایی خوب و بی‌نقص، گرامر را بررسی می‌کند.

اما شاید جذاب‌ترین ویژگی آن «ویرایش مولد» باشد. این ابزار ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهد اشیاء را از داخل تصاویر حذف کنند، اندازه آن‌ها را تغییر دهند یا حتی پس‌زمینه عکس‌های خود را دستکاری کنند تا به بعد تازه‌ای از خلاقیت دست پیدا کنند.

دستگاه های زیر آپدیت جدید One UI 6.1 حاوی هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت خواهند کرد:

  • سری Galaxy S23 (شامل S23، S23 Plus، S23 Ultra و Galaxy S23 FE)
  • گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5
  • تبلت‌های سری Galaxy Tab S9 (شامل S9، S9 Plus، S9 Ultra)

با پیشرفت هوش مصنوعی، دیدن این موضوع که سامسونگ و سایر تولیدکنندگان چگونه مرزهای هوش مصنوعی درون-دستگاهی را گسترش می‌دهند و شکل آینده تجربه‌های گوشی‌های هوشمند را رقم می‌زنند، بسیار جذاب خواهد بود.

پیشینه خبر: هوش مصنوعی گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ به زودی پولی می‌شود این دو قابلیت گلکسی Z Flip 5 سامسونگ به کل امکانات هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا می‌ارزد! عجیب اما واقعی؛ هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را چینی ها ساخته‌اند! بهترین ویژگی های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*