دو قابلیت منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip 5 سامسونگ

این دو قابلیت گلکسی Z Flip 5 سامسونگ به کل امکانات هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا می‌ارزد!

گوشی تاشو گلکسی Z Flip 5 سامسونگ از دو قابلیت جذاب برخوردار است که حتی سری S24 با هوش مصنوعی هم نمی‌تواند با آن رقابت کند.

یکی از ویژگی های اصلی و برجسته سری گلکسی اس ۲۴، هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) است که در حال حاضر هیچ گوشی دیگری از آن بهره نمی‌برد. با این وجود، گلکسی زد فلیپ ۵ همچنان ممکن است نسبت به جدیدترین پرچمدار سامسونگ برتری قابل توجهی داشته باشد؛ این گوشی از دو ویژگی منحصر به فرد برخوردار است که حتی کاربران گلکسی اس ۲۴ اولترا هم نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

دو قابلیت منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip 5 سامسونگ

اگرچه گلکسی Z Flip 5 هنوز هوش مصنوعی گلکسی را ندارد، اما در نهایت آن را دریافت خواهد کرد. حتی در همین لحظه، سامسونگ در حال آماده‌سازی بروزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 با هوش مصنوعی گلکسی برای گوشی تاشو و سایر مدل‌های بالارده است.

از طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ ۵ دارای دو ویژگی منحصر به فرد است که به جرأت می‌توان گفت جزو منحصربه‌فردترین امکانات نرم افزاری در دنیای موبایل هستند و از برخی جهات، حتی از هوش مصنوعی گلکسی نیز جذابیت بیشتری داشته و هرگز به سری گلکسی اس ۲۴ راه پیدا نخواهند کرد.

فلکس مود و ویجت‌های اسکرین کاور، دو ویژگی برجسته گلکسی Z Flip 5

حالت خمشی یا Flex Mode و ویجت‌های نمایشگر اسکرین کاور (نمایشگر ثانویه گوشی)، بهترین قابلیت های گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ هستند که آن را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند. برخلاف هوش مصنوعی گلکسی که می‌تواند روی هر دستگاه سامسونگ مجهز به پردازشگر عصبی (NPU) اجرا شود، این دو حالت فقط روی این گوشی ارائه می‌شوند.

دو قابلیت منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip 5 سامسونگ

Flex Mode در گلکسی زد فلیپ ۵

این دو ویژگی، نتیجه طبیعی طراحی فوق‌العاده‌ گوشی تاشو هستند. بنابراین، از برخی جهات بسیار جالب‌تر از هوش مصنوعی گلکسی به‌نظر می‌رسند. آن‌ها نمونه عینی هماهنگی کامل شکل و عملکرد هستند.

حالت خمشی و ویجت‌های صفحه نمایشگر کاور، همواره ویژگی‌های منحصر به فرد سری گلکسی زد فلیپ باقی خواهند ماند. آن‌ها همچنان به بهبود تجربه کار با زد فلیپ، با یا بدون هوش مصنوعی، به‌روش‌هایی که سری گلکسی اس ۲۴ حتی نمی‌تواند تصورشان را بکند، ادامه خواهند داد. و به همین دلیل است که بسیاری از کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ عجله‌ای برای تعویض گوشی خود با گلکسی اس ۲۴ اولترا ندارند.

دو قابلیت منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip 5 سامسونگ

اسکرین کاور در گلکسی زد فلیپ ۵

هوش مصنوعی Galaxy AI در نهایت با نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی به گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد رسید، اما گوشی تاشو همیشه این دو برگ برنده را در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۴ و سایر گوشی‌های تخت در آستین خود خواهد داشت. شاید در حال حاضر که هوش مصنوعی گلکسی در مرکز توجه قرار دارد، حالت خمشی و ویجت‌های صفحه نمایشگر کاور دست‌کم گرفته شوند، اما کسانی که با گلکسی Z Flip 5 آشنایی دارند، بهتر می‌دانند ما چه می‌گوییم.

پیشینه خبر:
بررسی گلکسی زد فلیپ ۵؛ گوشی تاشو سامسونگ، دوست‌داشتنی‌تر از همیشه تماشا کنید: یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ با قابلیت‌های کاربردی نمایشگر Flex گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ آشنا شوید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*