گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

طراحی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ لو رفت

طراحی گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با جزئیات نمایشگر و پردازنده داخلی فاش شد. این گوشی پرچمدار قرار است طراحی تاشونده عمودی داشته باشد.

شیائومی از مدتی پیش به توسعه یک گوشی تاشو جدید به نام میکس فلیپ مشغول شده است. اولین گزارش‌های مرتبط با این گوشی حدودا 2 ماه پیش منتشر شدند؛ اما کمپانی چینی هنوز هیچ شایعه‌ای را در این باره تایید نکرده. تا روز گذشته هم مشخصات گوشی تاشو میکس فلیپ هنوز مرموز بود؛ تا اینکه یک افشاگر جزئیاتی را درباره این محصول جدید چینی افشا کرد. این افشاگر نه تنها پردازنده داخلی بلکه طراحی ظاهری و مشخصات گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ را هم لو داده است. با ما در گجت نیوز همراه باشید.

از گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چه انتظاری داریم؟

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

این جزئیات از طرف یک افشاگر معتبر با نام کاربری Digital Chat Station به دست آمده است. طبق ادعای او، گوشی تاشو شیائومی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. با توجه به همین نکته مشخص می‌شود که با یک گوشی پرچمدار و سطح بالا مواجه هستیم. علاوه بر این، صفحه نمایش اصلی در این گوشی تاشو حاشیه‌های باریکی دارد و یک ناچ حفره‌ای کوچک هم برای تعبیه دوربین سلفی در آن طراحی می‌شود. در پنل پشتی هم یک نمایشگر ثانویه وجود دارد که افشاگر از آن تحت عنوان «نمایشگر تمام صفحه» یاد می‌کند. به نظر می‌رسد هدف شیائومی از طراحی این نمایشگر، تصاحب کردن نیمی از پنل پشتی توسط پنل نمایش باشد. در بخش دیگر پنل پشتی هم احتمالا ماژول دوربین اصلی با دو حسگر قرار می‌گیرد.

مشخصات کلیدی پرچمدار جدید شیائومی

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

به گفته Digital Chat Station شیائومی گوشی تاشو خود را احتمالا به باتری 4800 یا 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند. از طرفی با وجود این باتری بزرگ انتظار می‌رود ضخامت بدنه افزایش پیدا کند؛ اما افشاگر تاکید دارد که طراحی Mix Flip همچنان باریک و شیک باقی می‌ماند. همان‌طور که اشاره کردیم، اسنپدراگون 8 نسل 3 از یک گوشی پرچمدار شیائومی خبر می‌دهد که از نظر قیمت هم در بخش گران‌ترین‌های بازار قرار می‌گیرد. گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ بدین ترتیب رقیب جدیدی برای گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 خواهد بود.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

دوباره تاکید می‌کنیم که کمپانی شیائومی هنوز هیچ خبری را درباره میکس فلیپ تایید نکرده است. البته با توجه به انتشار برخی گزارش‌های اخیر و این جزئیات تازه، انتظار داریم غول تکنولوژی چینی به زودی خبرهای رسمی در این باره منتشر کند. امیدواریم شیائومی با این گوشی تاشو جدید نه تنها دوباره در بخش پرچمدار بازار گوشی معرفی کند؛ بلکه در قسمت سطح بالای پرچمداران با بزرگانی مانند سامسونگ به رقابت بپردازد.

از دست ندهید:
پرچمدار شیائومی میکس فولد ۴ با ۱ ترابایت حافظه و ارتباط ماهواره‌ای در راه است گوشی منعطف شیائومی MIX Fold 3 معرفی شد؛ باریک‌ترین گوشی تاشو جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*