همراه اول

همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا می‌کند

همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا می‌کند. همراه اول سرویس‌های مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مالی، بیمه، فینتک را در این رویداد ارائه خواهد کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) که یکی از بزرگترین رويدادهای مالی منطقه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور محسوب می‌شود، از روز جمعه 19 مرداد 1403 فعالیت خود را شروع می‌کند. اپراتور همراه اول نیز قصد دارد همانند دوره قبل با رویکرد «سرویس‌های حوزه بانکی و مالی» و محوریت «سرویس‌های فینتک، سرمایه‌گذاری و راهکارهای سازمانی» در این رویداد حضور پیدا کند.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

شرایط اقتصادی کشور طی سال‌های گذشته باعث شد تا برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران، تصمیم‌سازان و فعالان اقتصادی کشور و همچنین آحاد جامه ضرورت پیدا کند. در همین راستا اپراتور همراه اول در این رویداد قصد دارد سرویس‌های مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مالی، بیمه، فینتک را ارائه کند.

این اپراتور در بخش راهکارهای سازمانی هم سرویس‌های «اپراتور خدمات بانکی»، «API Console»، «کیف پول فراگیر و اپلیکیشن اوانو»، «آی بیمه»، «خدمات ابر اول» و «شعبه متصل – Connected branch» را معرفی خواهد کرد. واحد سازمانی امور سهام همراه اول نیز با حضور در این رویداد به پرسش‌های سهامداران پاسخ خواهد داد.

یکی از اهداف برگزاری این رویداد مقوله جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بوده و در همین راستا گروه همراه اول قصد دارد طی روزهای برگزاری این رویداد چند کارگاه و پنل‌های تخصصی در حوزه مالی را برگزار کند.

در 19 مرداد (روز اول) پنل‌های «برنامه مالی و بودجه‌ای آتی شرکت ارتباطات سیار ایران» از ساعت 10 تا 12 و «معرفی پلتفرم خرید آنلاین بیمه نامه (آی بیمه)» از ساعت 13 تا 15 برگزار خواهد شد. در 20 مرداد (روز دوم) نیز پنل‌های «بررسی شرکت‌های ICT از نگاه یک سرمایه‌گذار بورسی» از ساعت 10 تا 12 و «معرفی کسب و کارها توسط شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول» از ساعت 13 تا 15 برگزار می‌شود.

در 21 مرداد (روز سوم) پنل‌های «نقش کیف پول الکترونیک در توسعه اقتصاد دیجیتال» از ساعت 10 تا 12 و «نقش تلکام در صنعت بورس، بانک و بیمه» از ساعت 13 تا 15 با ارائه‌هایی از سمت توسعه‌دهندگان سوپر اپلیکیشن اوانو و همچنین کارشناسان شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند همراه برگزار می‌شود.

در 22 مرداد (آخرین روز این رویداد) نیز پنل «وضعیت اقتصاد جهان، کشور و بازار سرمایه» از ساعت 10 تا 12 با ارائه‌ای از سمت شرکت سرمایه‌گذاری نور دنا برگزار می‌شود. گفتنی است گروه اپراتور همراه اول از 19 تا 22 مرداد 1403 و از ساعت 8 تا 15 در سالن 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران به ارائه سرویس‌های خود خواهد پرداخت.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*