تیم ملی کشتی فرنگی ایران

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 پاریس با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول در المپیک 2024 پاریس درخشید و با چهار مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب چهار مدال رنگارنگ شامل دو طلا، یک نقره و یک برنز توانست به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول در این مسابقات خوش درخشیدند و برای نخستین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ‌سازی کردند و بهترین عملکرد را در بین تیم‌های شرکت‌کننده به نمایش گذاشتند.

ایران با هدایت حسن رنگرز موفق شد چهار مدال در این مسابقات کسب کند. سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره رسید و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

همراه اول، حامی تیم‌های ملی کشتی ایران، این موفقیت را به ملی‌پوشان و جامعه کشتی، مدال‌آوران و تمام مردم ورزش‌دوست ایران تبریک گفت.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*