نمایشگاه صنعت مالی ایران

همراه اول در نمایشگاه صنعت مالی ایران از مدیران بانکی میزبانی کرد

در جریان دومین روز از نمایشگاه صنعت مالی ایران، یعنی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، همراه اول از مدیران بانک‌های پارسیان، صادرات، آینده، سپه، تجارت، پست بانک و قرض‌الحسنه مهر ایران میزبانی کرد.

امروز شنبه 20 مرداد 1403، دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران، یعنی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد. در جریان این رویداد، همراه اول از مدیران بانکی میزبانی کرد و مدیران عامل و ارشد بانک‌های پارسیان، صادرات، آینده، سپه، تجارت، پست بانک و قرض‌الحسنه مهر ایران در غرفه همراه اول حضور پیدا کردند. مدیران بانکی ضمن بازدید و آشنایی با سرویس‌های اپراتور اول تلفن همراه ایران، با مدیران همراه اول گفت‌وگو کردند.

گروه همراه اول در سالن 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و سرویس‌هایی نظیر «اپراتور خدمات بانکی»، «کیف پول فراگیر و اپلیکیشن اوانو»، «API Console»، «آی بیمه»، «خدمات ابر اول» و «شعبه متصل-Connected branch» را معرفی و ارائه کرده است. از دیگر سرویس‌های ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به شبکه اختصاصی امن همراه یا سرویس APN به‌عنوان یک راهکار نوین به‌منظور ایجاد یک شبکه داخلی منعطف با نودهای متحرک در سراسر کشور اشاره کرد.

سازمان‌ها با استفاده از سروسی APN همراه اول قادر خواهند بود اجزای متحرک و غیر متمرکز خود را به‌راحتی در شبکه داخلی سازمان تعریف کنند و ارتباط و تبادل اطلاعات بین کارکنان، تجهیزات و سرورها در هر نقطه جغرافیایی را انجام دهند.

پس از بازدید مدیران بانکی از غرفه همراه اول و گفت‌وگو با مدیران این اپراتور تلفن همراه، بانک صادرات و شرکت ارتباطات سیار ایران یک تفاهم‌نامه توسعه همکاری و افزایش تعاملات فی مابین را منعقد کردند. همراه اول تا روز 22 مردادماه از ساعت 8 تا 15 از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه میزبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*