منوی مخفی مدیریت پیام های خوانده نشده واتساپ

واتساپ یک منوی مخفی برای مدیریت پیام های خوانده نشده دارد

یک منوی مخفی در پیام‌رسان واتساپ وجود دارد که مدیریت پیام های خوانده نشده و نوتیفیکیشن‌ها را به‌مراتب آسان‌تر خواهد کرد. این منو کجاست؟

مدیریت نوتیفیکیشن‌ها در دنیای پر ارتباطات امروزی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. واتساپ، به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان، به این حجم از پیام‌ها روی گوشی شما می‌افزاید. با وجود به‌روزرسانی‌های متعدد، ویژگی کمتر شناخته شده‌ای در پیام‌رسان واتساپ وجود دارد که به پاکسازی سریع پیام های خوانده نشده کمک می‌کند.

پاکسازی این نوتیفیکیشن‌ها به روش دستی، بسیار وقت‌گیر بود. کاربران مجبور بودند هر چت را به صورت دستی به‌عنوان خوانده شده علامت‌گذاری کنند. با این حال، واتساپ یک منوی مخفی دارد که این کار را آسان‌تر می‌کند. این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه از این ویژگی برای مدیریت موثر صندوق ورودی واتساپ خود استفاده کنید.

آموزش پاکسازی سریع پیام های خوانده نشده واتساپ

منوی مخفی مدیریت پیام های خوانده نشده واتساپ

ابتدا مطمئن شوید که دکمه‌های فیلتر All (همه)، Unread (خوانده نشده)، Favorites (علاقه‌مندی‌ها) و Groups (گروه‌ها) در بالای لیست چت‌های شما قابل مشاهده هستند. دکمه فیلتر فعال، که معمولا به رنگ سبز برجسته شده است را فشار داده و نگه دارید تا یک منوی مخفی نمایش داده شود. این منو یک گزینه به‌نام Mark as Read (علامت‌گذاری به‌عنوان خوانده شده) دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

انتخاب این گزینه، وضعیت خوانده نشده تمام چت‌های نمایش داده شده روی صفحه را به طور آنی پاک می‌کند. اگر در تب “All” یا “Unread” هستید، این عمل تمام پیام‌ها را به‌عنوان خوانده شده علامت‌گذاری می‌کند. توجه داشته باشید که فیلتر “Favorites” یک مورد منو اضافی برای مدیریت مخاطبین ستاره‌دار دارد.

این ویژگی پنهان واتساپ به ویژه برای افرادی که در گروه‌های متعدد و کانال واتساپ عضو هستند، بسیار مفید است. جایی که پیام‌های خوانده نشده می‌توانند به سرعت انباشته شوند. این ویژگی در صرفه‌جویی در وقت و کمک به سازماندهی زندگی دیجیتال شما موثر است.

در مقایسه با روش سنتی که شامل فشار طولانی روی یک چت، انتخاب گزینه “Select All” و سپس علامت‌گذاری به‌عنوان خوانده شده است، این منوی مخفی سریع‌تر است. در حالی که ممکن است برای کاربرانی با تعداد کمی چت، صرفه‌جویی در زمان کم به نظر برسد، اما با افزایش لیست چت‌ها، اهمیت آن آشکار می‌شود.

با استفاده از این ترفند ساده، کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های خود را بهتر مدیریت کنند و از یک تجربه دیجیتال متمرکزتر لذت ببرند.

در گجت نیوز بخوانید:
قابلیت واکنش به پیام های واتساپ با دو ضربه اضافه می‌شود + عکس واتساپ با این قابلیت جدید روی دست تلگرام بلند می‌شود تغییری بزرگ در واتساپ؛ بدون نیاز به شماره موبایل از Whatsapp استفاده کنید قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ به گوشی های اندرویدی آمد هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند آموزش نصب واتساپ روی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ و شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*