دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول از 22 مرداد آغاز می‌شود

دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول از 22 مرداد 1403 آغاز می‌شود. در ادامه با جزئیات و شرایط شرکت در حراج شماره‌های رند این اپراتور آشنا می‌شویم.

اپراور همراه اول قصد دارد از روز دوشنبه 22 مرداد 1403 دور جدید واگذاری شماره های رند خود را آغاز کند. متقاضیان تا پایان مرداد ماه مهلت دارند تا به سامانه حراج این اپراتور مراجعه کرده و در حراج شرکت کنند.

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

در این طرح واگذاری شماره‌های رند همراه اول از طریق برگزاری حراج و به شکل اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان برای مشاهده شماره‌ها و شرکت در این حراج باید به آدرس https://rond.mci.ir مراجعه کنند. متقاضیانی که قصد شرکت در این حراج را دارند باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید و اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به شکل صحیح در سامانه وارد کنند. همچنین می‌بایست رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن مورد نظر است را به شکل آنلاین واریز کنند.

اعتبار زمانی حراج به دو شرط منوط است و حراج نیز در صورت برقرار بودن هر دو شرط به پایان می‌رسد. شرط اول اینکه زمان قانونی حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج متفاوت خواهد بود و در زمان شروع حراج نیز اعلام خواهد شد. شرط دوم اینکه از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره می‌بایست 8 ساعت بگذرد و اگر پیش از اتمام مدت زمان یک پیشنهاد جدید اعلام شود، زمان حراج برای یک دوره 8 ساعت دیگر تمدید خواهد شد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*