تصاویر رندر نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو با این طراحی خاص به جنگ تویوتا لندکروزر می‌آید

پاجرو برای رقابت با تویوتا لندکروزر و لکسوس GX به بازار برمی‌گردد. تصاویر رندر اخیر هم شکل و شمایل نسل جدید میتسوبیشی پاجرو را نشان می‌دهند.

پاجرو، شاسی بلند فول سایز میتسوبیشی که به عملکرد آفرود خود شهرت دارد، در سال 2021 در چهارمین نسل خود از خط تولید این خودروساز ژاپنی خارج شد. با وجود این، از مدتی قبل زمزمه‌هایی در اخبار خودرو به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که نسل جدید میتسوبیشی پاجرو در آینده نه چندان دور بالاخره روانه بازار خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رود، طراحان هم برای ایده‌پردازی درباره طراحی نمای بیرونی این خودرو دست به کار شده‌اند و یک گرافیست فیلیپینی اخیراً تصاویر رندر تازه‌ای را از پاجرو نسل جدید به اشتراک گذاشت که پیش‌بینی او نسبت به شکل و شمایل آن را نشان می‌دهند.

تصاویر رندر نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

بر اساس این تصاویر، بدنه نسل جدید میتسوبیشی پاجرو هم در پیروی از نسل‌های قبلی، فرم مکعبی یا به‌اصطلاح باکسی‌ دارد و حتی مکعبی‌تر از نسل قبلی شده است. در واقع شاید در نگاه اول جلوه کلی و فرم بدنه این شاسی بلند یادآور لکسوس جی ایکس مدل 2024، یکی از جدیدترین محصولات این زیرمجموعه لوکس تویوتا باشد.

تصاویر رندر نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

چراغ‌های ال‌ای‌دی به شکل حرف T، نسخه‌ای ساده‌تر از جلوپنجره اختصاصی میتسوبیشی با عنوان «داینامیک شیلد» (Dynamic Shield)، دستگیره‌های درب بیرون‌پر و پنل‌های همرنگ با بدنه برخی دیگر از المان‌هایی هستند که در رندرینگ‌ها به چشم می‌خورند. البته واضح است که در این مرحله نمی‌توان درباره جزئیات طراحی نمای بیرونی این خودرو که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده قضاوت کرد.

به‌صورت کلی، میتسوبیشی پاجرو نسل جدید در تصاویر منتشر شده جلوه‌ای لوکس‌تر دارد که احتمالاً توجه طرفداران اس یو وی‌های پرزرق و برق را به خود جلب می‌کند. این جلوه طراحی نمای بیرونی شاسی بلند میتسوبیشی بیراه نیست؛ از آنجا که مدتی قبل گزارش شد این خودروساز ژاپنی قصد دارد آن را به‌عنوان یک محصول بالارده‌تر عرضه کند. این نسل جدید با خودروهایی مثل تویوتا لندکروزر سری 300، لندرور دیفندر، رنجرور اسپرت و جیپ گرند چروکی رقابت خواهد کرد.

تصاویر رندر نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

پیش‌بینی می‌شود که پاجرو جدید هم با وفاداری به اصالت خود، شاسی مستقل داشته باشد. حتی احتمال می‌رود این شاسی بلند ژاپنی از لحاظ فنی اشتراکات محسوسی با نیسان پاترول یا اینفینیتی QX80، محصول بخش لوکس نیسان داشته باشد. گفتنی است که نیسان و میتسوبیشی به‌همراه رنو اتحادی با یکدیگر برای تولید خودرو و توسعه تکنولوژی دارند.

در همین حال، گزارش‌های اخیر حاکی از این هستند که میتسوبیشی پاجرو مدل 2027 مبتنی بر CMF-C/D، پلتفرم میتسوبیشی اوتلندر توسعه پیدا می‌کند و از ساختار یکپارچه یا یونی‌بادی برخوردار است. همچنین این‌که یک پیشرانه هیبرید قوای محرکه آن را تامین خواهد کرد. بدون شک خیلی از طرفداران پروپاقرص پاجرو از چنین خبری ناخوشایند می‌شوند، اما نمی‌توان انکار کرد که ساختار یونی‌بادی برای فراگیری آن در سطح جهانی گزینه بهتری است.

هنوز زمان معرفی یا عرضه و سایر جزئیات نسل جدید پاجرو مشخص نیست، ولی انتظار می‌رود میتسوبیشی در حوالی سال 2027 اقدام به عرضه آن به بازار کند.

در گجت نیوز بخوانید:
ایمنی بسیار ضعیف سوزوکی ارتیگا و رنو ترایبر ساخت هند در تست های تصادف ادامه بلندپروازی عرب‌ها؛ عربستان سعودی در خودروساز پیشرو آمریکایی سرمایه گذاری کرد این هایپرکار ۱۰۰۰ اسب بخاری محصول طراح سابق جنسیس است کیا K8 فیس لیفت، سدان جذاب و پرقدرت کره‌ای‌ها معرفی شد عرضه خودرو سوزوکی با برند تویوتا در آفریقای جنوبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*