حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های غیر گلکسی

حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی نیز سازگار است

بررسی‌ها نشان می‌دهد حلقه هوشمند سامسونگ با تمام گوشی‌های غیر گلکسی سامسونگ نیز به‌خوبی کار می‌کند و تمام امکانات Galaxy Ring در دسترس است.

سامسونگ در زمان معرفی حلقه هوشمند گلکسی رینگ، آن را به عنوان یک محصول مکمل برای گوشی‌های هوشمند گلکسی معرفی کرد. در حالی که امکان جفت‌سازی این حلقه با گوشی‌های اندرویدی دیگر و نصب اپلیکیشن سامسونگ هلث وجود دارد، اما دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی و امتیاز انرژی ارائه شده توسط این شرکت، محدود به گوشی‌های گلکسی بود.

بیشتر بخوانید:

آیا گلکسی رینگ با گوشی های غیر سامسونگ هم کار می‌کند؟

حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های غیر گلکسی

با این حال، در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که حلقه هوشمند Galaxy Ring با تمام گوشی‌های اندرویدی، از جمله گوشی‌های غیر گلکسی به طور کامل سازگار است و تمامی قابلیت‌هایش نظیر هوش مصنوعی گلکسی و امتیاز انرژی، در دسترس خواهند بود.

برای استفاده از حلقه Galaxy Ring با گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی، تنها به نصب اپلیکیشن‌های سامسونگ هلث و سامسونگ ورابل از گوگل پلی استور نیاز خواهید داشت. این اطلاعات نشان می‌دهد که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی دیگر نیز می‌توانند از مزایای این گجت پوشیدنی بهره‌مند شوند.

پیشینه خبر:
هر آنچه باید درباره حلقه هوشمند گلکسی رینگ بدانید سامسونگ کوتاه آمد؛ Galaxy Ring با تمام گوشی های اندرویدی سازگار خواهد بود ضعف بزرگ حلقه هوشمند سامسونگ؛ هرگز گلکسی رینگ را به آهنربا نزدیک نکنید آشنایی با گلکسی رینگ و دو ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 از زبان سامسونگ حلقه سامسونگ دارای ردیابی دمای پوست و تشخیص خروپف خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*