گلکسی A06

گلکسی A06 معرفی شد؛ گوشی فوق‌العاده ارزان سامسونگ با امکانات وسوسه‌کننده

سامسونگ از گوشی ارزان قیمت گلکسی A06 رونمایی کرد. گوشی Galaxy A06 یک مدل اقتصادی است که سعی می‌کند با مشخصات و امکانات جذاب خود کاربران را وسوسه کند.

این روزها بیشتر شاهد شایعات مربوط به سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S25 سامسونگ هستیم؛ اما تمرکز روی گوشی‌های گران‌قیمت باعث نمی‌شود که سامسونگ سایر بخش‌ها را رها کند. شرکت کره‌ای امروز از گوشی اقتصادی گلکسی A06 پرده‌برداری کرده است که می‌تواند با امکانات قابل قبول خود کاربران زیادی را جذب کند.

بررسی مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A06

گلکسی A06

بررسی مشخصات گلکسی A06 را با پردازنده شروع می‌کنیم. جایی که تراشه هلیو G85 مدیاتک در کنار ۴ تا ۶ گیگ رم دیده می‌شود. برای حافظه ذخیره‌سازی نیز گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در اختیار کاربران خواهد شد. البته در صورت خرید هرکدام از این مدل‌ها می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه فایل‌های بیشتری را ذخیره کنید.

در بدنه پشتی Galaxy A06 دو حسگر دیده می‌شود. دوربین اصلی دستگاه از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای لنزی با دیافراگم f/1.8 است. یک حسگر دو مگاپیکسلی نیز وظیفه سنجش عمق را بر عهده دارد. برای عکاسی سلفی هم می‌توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کنید.

گوشی سامسونگ همچنین به یک پنل ۶.۷ اینچی PLS LCD مجهز شده است. این پنل دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که یعنی می‌تواند تراکم ۲۶۲ پیکسل در اینچ را ارائه کند. نسبت تصویر ۲۰ به ۹ عنوان شده است و پشتیبانی از رفرش‌ریت ۹۰ هرتز هم باعث می‌شود گشت‌وگذار در منوها روان به‌نظر بیاید.

گلکسی A06

گلکسی A06 با اندروید ۱۴ و نسخه ۶.۱ رابط کاربری وان یو آی سامسونگ عرضه شده است و طبق قول شرکت سازنده دو آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این مجموعه نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ بدنه پشتی دستگاه را به‌صورت مسطح طراحی کرده و خطوطی را برای جلوگیری از ماندن رد اثر انگشت در آن قرار داده است.

از دیگر مشخصات گلکسی A06 می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. سامسونگ برچست قیمتی ۱۲۷ دلاری را برای مدل ۶۴ گیگ گوشی اقتصادی خود در نظر گرفته است. برای تهیه مدل ۱۲۸ گیگ نیز باید ۱۵۱ دلار هزینه کنید. شرکت کره‌ای گفته است که به خریداران اولیه گلکسی A06 یک شارژر رایگان ۲۵ وات هدیه خواهد داد؛ زیرا شارژری در جعبه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:
هوش مصنوعی Galaxy AI به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌آید! سامسونگ گلکسی اف 14 (Samsung Galaxy F14)، گوشی ارزان قیمت جدید کره‌ای‌ها معرفی شد پوکو ام ۶ پلاس، گوشی میانرده جدید شیائومی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*