اجاق برقی شیائومی

اجاق برقی جدید شیائومی مخصوص خاص پسندهاست

زیربرند MIJIA شیائومی اخیرا از یک اجاق برقی جدید موسوم به N1 رونمایی کرده که با طراحی جذاب، قابلیت‌های متعدد عملکردی و ایمنی و قیمت بسیار مناسب همراه فوق‌العاده‌ای برای سفر و آشپزخانه شما به شمار می‌رود.

زیربرند MIJIA شیائومی در ادامه رونمایی از گجت‌های کاربردی، جذاب و خوش‌قیمت خود روز گذشته از اجاق برقی القایی N1 خود در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه از یک طراحی استوانه‌ای باریک بهره برده و ظاهری بسیار مینیمال به همراه یک دسته گرد برای تنظیم شعله دارد.

مشخصات ظاهری و فنی اجاق برقی جدید شیائومی N1

طراحی گرد این اجاق شیائومی استفاده از قابلمه‌های با اندازه‌های مختلف در این دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند.‌ قدرت حرارتی این اجاق 2100 وات است و امکان گرم کردن سریع غذا یا مایعات را برای آن فراهم کرده است. ورق فلزی به کار رفته در سطح بالایی آن دو لایه بوده و با هدف تمرکز انرژی حرارتی در حلقه‌های دایره‌ای در این دستگاه به کار رفته است.

اجاق برقی شیائومی

علاوه بر این، دسته دایره‌ای شکل آن نیز کاربری فوق‌العاده ساده‌ای داشته و بدون نیاز به کلیک‌های متوالی وظیفه خود را انجام می‌دهد.

اجاق گاز MIJIA N1 شیائومی همچنین از یک پانل میکروکریستالی با مقاومت فوق‌العاده بالا بهره می‌برد که ضد آب، ضد روغن و ضد خش است. این پانل همچنین توانایی پشتیبانی از شش سطح مختلف تولید حرارت را داشته و با تنها یک بار کشیدن دستمال به‌طور کامل تمیز خواهد شد. علاوه بر این، قسمت پایینی این اجاق نیز از یک فن هفت پره تشکیل شده که وظیفه دفع حرارت را بر عهده دارد. اجاق N1 بعلاوه از مکانیزم ایزوله‌سازی هوای سرد و گرم هم بهره می‌برد تا مانع از بازگشت حرارت و خطرات ناشی از آن شود.

لوازم خانگی میجیا N1

شیائومی همچنین قابلیت‌های ایمنی گسترده‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته است. اجاق گاز جدید این کمپانی از هشت لایه مختلف حفاظتی و ایمنی بهره می‌برد. از جمله قابلیت‌های ایمنی این دستگاه نیز می‌توان به سیستم محافظت از دمای بالا یا پایین، توقف خودکار حرارت در صورت نبود قابلمه،جلوگیری از سوختگی غذا، محافظت از سنسور، محافظت در برابر انسداد سیستم تهویه، محافظت در برابر تغییر ولتاژ و محافظت در برابر انتقال حرارت به اجرام کوچک اشاره کرد.

لوازم خانگی MIJIA

قیمت این اجاق جمع و جور و کاربردی شیائومی تنها 24 دلار اعلام شده و عرضه آن در گام نخست تنها در کشور چین انجام خواهد شد. با این وجود می‌توان امیدوار بود که در آینده پای این دستگاه به سایر بازارهای جهانی نیز باز شود.

در گجت نیوز بخوانید:
قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1، بدون دخالت شما قهوه را آماده نوشیدن می‌کند آبگرمکن هوشمند شیائومی Mijia 60L P1 با قابلیت های جذاب رونمایی شد گجت جدید شیائومی در حمام به داد شما می‌رسد چتر هوشمند شیائومی با قابلیت‌های عجیب معرفی شد گجت جدید شیائومی، دهان شما را حسابی سرویس می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*