رندر گوشی جدید آنر مجیک ۷ پرو

رندر گوشی جدید آنر، خبر از محصولی جذاب و متفاوت می‌دهد +‌ عکس

نخستین رندر گوشی جدید آنر خبر از ظهور یک محصول زیبا، جذاب و متفاوت می‌دهد. این گوشی، آنر مجیک ۷ پرو – Honor Magic 7 Pro خواهد بود.

شرکت آنر ظاهراً در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند آنر مجیک ۷ برای بازار چین است. دیجیتال چت استیشن، افشاگر پرکار چینی، اخیرا اعلام کرده است که سری Magic 7 در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد شد. در همین راستا یک افشاگر شناخته شده دیگر به‌نام تیمی، رندری از گوشی جدید آنر را منتشر کرده است. این تصویر که بر اساس اطلاعات افشا شده از گوشی ساخته شده، نشان می‌دهد که باید منتظر یک محصول متفاوت و به‌شدت زیبا باشیم.

تصویر منتشر شده توسط تیمی نشان می‌دهد که ماژول دوربین مجیک ۷ پرو شباهت زیادی به آنر مجیک ۶ دارد. با این حال، برخلاف آرایش مثلثی دوربین‌های سری قبلی، انتظار می‌رود که مجیک ۷ پرو از طراحی مربعی برای دوربین‌ها و فلش LED استفاده کند.

رندر گوشی جدید آنر مجیک ۷ پرو

مشخصات احتمالی دوربین آنر مجیک ۷ پرو

این افشاگر ادعا می‌کند که دوربین واقع در گوشه بالا سمت راست ماژول، یک دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۱۸۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ HP3 خواهد بود که قابلیت‌های زوم چشمگیری را ارائه می‌دهد. در گوشه بالا سمت چپ، یک سنسور لیزری، فلش LED و سنسور دمای رنگ قرار دارد که باید به بهبود فوکوس خودکار و نورپردازی کمک کند.

گوشه پایین سمت چپ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K خواهد بود. در همین حال، گوشه پایین سمت راست نیز برای دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این افشاگر اطلاعات دیگری درباره مشخصات گوشی منتشر نکرده است. شایعات حاکی از آن است که گوشی جدید آنر به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود آنر مجیک ۷ پرو از پنل OLED چهار طرف خمیده با بریدگی قرص شکل مشابه آنر مجیک ۶ پرو بهره‌مند باشد. نمایشگر این گوشی احتمالا از رزولوشن ۱.۵K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ممکن است به باتری سیلیکونی با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شود.

به‌زودی این گوشی به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد و می‌توانید از نزدیک با تمام امکانات، قابلیت‌ها و طراحی چشم‌نواز آن آشنا شوید. آیا به‌نظر شما هم گوشی جدید برند Honor، یک محصول جذاب و متفاوت نسبت به د یگر محصولات بازار است؟

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی آنر X60i در قامت یک میانرده پرادعا از راه رسید لیست رسمی تمام گوشی های آنر که آپدیت مجیک او اس ۸ را دریافت خواهند کرد آنر مجیک Vs3 ، نسخه اقتصادی پرچم دار تاشو آنر معرفی شد آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*