بازی انحصاری ایکس باکس پلی استیشن 5

بازی انحصاری محبوب ایکس باکس به پلی استیشن 5 خواهد آمد

یکی از محبوب‌ترین بازی های انحصاری ایکس باکس به‌زودی به پلی استیشن 5 خواهد آمد. این بازی البته آن عنوانی نیست که گیمرهای PS5 بی‌صبرانه منتظرش هستند.

بر اساس جدیدترین شایعات و اخبار از کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت، یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری این کنسول، فورزا هورایزن 5 به‌زودی برای پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد.

فورزان هورایزن 5؛ جدیدترین انحصاری ایکس باکس برای پلی استیشن 5

بر اساس اطلاعات جدیدی که اکانت معتبر eXtas1s در توییتر منتشر کرده، آخرین نسخه از فرنچایز Forza Horizon که از جمله موفق‌ترین و محبوب‌ترین عناوین انحصاری ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز به شمار می‌روند قرار است طی ماه‌های آینده برای کنسول PS5 منتشر شود. البته هنوز زمان انتشار این بازی برای پلی استیشن 5 مشخص نشده؛ اما افشاگر این خبر اطمینان داده که گیمرهای کنسول نسل نهمی سونی قطعا به‌زودی این بازی را تجربه خواهند کرد.

فورزا هورایزن 5

علیرغم این که خبر انتشار بازی Forza Horizon 5 برای پلی استیشن 5 قطعا جذاب به نظر می‌رسد؛ اما گیمرهای کنسول سونی بیشتر منتظر خبرهایی در خصوص پورت PS5 دیگر انحصاری محبوب ایکس باکس، یعنی استارفیلد هستند. با این وجود eXtas1s اعلام کرده که هیچ خبری در این خصوص منتشر نشده و بعید به نظر می‌رسد در آینده نزدیک نیز خبری از نسخه PS5 این بازی باشد.

بازی انحصاری ایکس باکس پلی استیشن 5

فورزا هورایزن 5 ساخته استودیوی Playground Games مایکروسافت بوده و توانسته به موفقیت فوق‌العاده‌ای روی کنسول‌های ایکس باکس برسد. در صورت انتشار این بازی روی PS5 می‌توان انتظار داشت که کنسول میان‌نسلی پلی استیشن 5 پرو نیز بتواند آن را با جزئیات و مشخصات گرافیکی بالاتری اجرا کند. البته در این خصوص هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید مایکروسافت چه تصمیمی برای این عنوان انحصاری‌اش خواهد گرفت.

در گجت نیوز بخوانید:
پای خودروهای چینی به بازی Forza Horizon 5 باز شد! از نسخه جدید بازی Gears of War رونمایی شد؛ سورپرایز مایکروسافت در رویداد ایکس باکس بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و سری اس که شاید اسمشان را هم نشنیده باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*