جتور شانهای L6 - نمای جلو

جتور شانهای L6 به عنوان برادر کوچک‌تر فیدلیتی معرفی شد

زیرمجموعه موفق چری، JETOUR، از شاسی بلند پلاگین هیبریدی خود به عنوان برادر کوچک‌تر فیدلیتی رونمایی کرد. با جتور شانهای L6 آشنا شوید.

خودروسازان چینی پیشرفت قابل توجهی طی سالیان اخیر داشته و بازارهای جهانی را به معنای واقعی کلمه با تسخیر کرده‌اند. امروز برند جتور که زیرمجموعه چری به حساب می‌آید از شاسی بلند پلاگین هیبریدی شانهای L6 به عنوان برادر کوچک‌تر فیدلیتی رونمایی کرده است که در ادامه به ذکر جزئیات این خودرو می‌پردازیم.

جتور شانهای L6 معرفی شد

جتور به عنوان یک برند موفق تصمیم گرفته طی دو سال آینده علاوه بر رونمایی از شانهای ال 6 از محصولات دیگری نظیر شانهای T1، T2، TL و LV رونمایی کند. هدف از تولید خودروهای فوق، سفرهای خانوادگی و چشیدن طعم آفرود برای دوستداران طبیعت است. گفتنی است که مدل T2 امسال معرفی و عرضه شد و T1 قرار است به زودی راهی بازار شود.

طراحی ظاهری

جتور شانهای L6

شاسی بلند پلاگین هیبریدی جتور طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب 4630 میلی متر، 1910 میلی متر و 1684 میلی متر دارد و گفته شده فاصله بین دو محور آن 2720 میلی متر است. همچنین سه وزن برای مدل‌های مختلف آن اعلام شده که عبارتنداز: 1756، 1787 و 1796 کیلوگرم.

از نظر طراحی ظاهری باید گفت که این کراس اوور چینی مجهز به لاستیک‌های گیتی شده که با کالیپرهای زرد فلورسنت هارمونی زیبایی خلق کرده‌اند. روی سقف خودرو شاهد تعبیه باربند هستیم و شکل و شمایل دستگیره‌های درب سنتی است. در نمای جلوی شانهای L6 شباهت‌های زیادی بین این خودرو با جتور داشنگ دیده می‌شود. جلوپنجره بسته و چراغ‌های جلو طراحی تیز و شارپ دارند و لوگوی JETOUR به نشان تجاری این شرکت تغییر یافته است.

چراغ‌های عقب طراحی یکپارچه دارند که در انتهای آنها طراحی پله‌ای به چشم می‌خورد. درب صندوق برقی بوده و سمت راست خودرو لوگوی C-DM هیبریدی پلاگین هویت این شاسی بلند را به رخ می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

معرفی کامل جتور X2 ؛ فیدلیتی XB2 در ایران؟ + ویدیو

امکانات و تجهیزات رفاهی

جتور شانهای L6 - نمای داخلی

با ورود به کابین شانهای ال 6 المان هایی نظیر فرمان تخت دو پره، صفحه نمایش مرکزی شناور و پنل ابزار مستطیلی به همراه پنل‌های شارژ بی‌سیم دیده می‌شوند. اطلاعی از ابعاد داخلی شاسی بلند جدید جتور نداریم و برای کنترل تهویه مطبوع باید به دکمه‌های فیزیکی متعددی متوسل شویم که به نظر می‌رسد آزاردهنده هستند.

از جمله امکانات رفاهی شانهای L6 پلاگین هیبریدی می‌توان به سقف پانوراما، نورپردازی محیطی، سیستم صوتی برند سونی، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین، دریچه‌های تهویه عقب، تنظیم برقی آینه‌های بغل و قابلیت کنترل صوتی اشاره کرد.

به لحاظ ایمنی هم این خودرو مجهز به سیستم‌های پیشرفته کمک راننده مثل ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر خستگی راننده است که به کمک دوربینی روی ستون A پشتیبانی می‌گردد.

قوای محرکه

جتور شانهای L6 - پیشرانه

زیر کاپوت شانهای ال 6 یک سیستم پلاگین هیبریدی 1.5 لیتری توربو تعبیه شده که شامل یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو و یک پیشرانه الکتریکی است. موتور 1.5 لیتری توربو قادر است حداکثر 115 کیلووات قدرت یا 154 اسب بخار قدرت تولید کند.

پیشرانه الکتریکی مجهز به دو باتری لیتیوم یونی با ظرفیت‌های 10.9 و 19.43 کیلووات ساعت است که به ترتیب دارای برد الکتریکی خالص 48 و 91 کیلومتر خواهد بود. (با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت)

گالری تصاویر

در گجت نیوز بخوانید:
محصولات توربو دوگانه سوز ایران خودرو به‌زودی وارد بازار می‌شوند با افزایش عرضه به بازار، قیمت لاماری ایما در بازار آزاد کاهش یافت مدیران خودرو قوانین جدیدی برای ثبت نام محصولات خود اعلام کرد بیش از یک و نیم میلیون ثبت نام برای ۱۲۰ هزار خودرو در طرح جدید فروش ایران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*